لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه،شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه ، شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

سرویس و تعمیر اسپلیت

سرویس وتعمیر اسپیلت

سرویس و تعمیر اسپلیت

0
(0)

سرویس و تعمیر اسپیلت  امری اجتناب ناپذیر است.متاسفانه عده ای بر این فکر هستند که سرویس دوره ای کولر گازی کاری بیهوده ایست.یا به علت عدم آگاهی کافی از مزایای سرویس اسپیلت از انجام آن دوری میگزینند.
لازم به ذکر است سرویس اسپیلت اهمیت خیلی زیادی در نگهداری اسپیلت(کولر گازی)دارد و سرویس اسپیلت کاری کم هزینه اما با ارزش می باشد. در واقع با انجام سرویس اسپیلت از هزینه های تعمیر سنگین اسپیلت یا حتی از به بار آوردن خسارت سنگین جلوگیری میکند.
سرویس اسپیلت ربطی به برند و شرکت سازنده ندارد و باتوجه به کاربرد اسپیلت در محل باید سرویس انجام شود.عدم سرویس در زمانهای مشخص ضمن استهلاک اسپیلت و خراب شدن قطعه ها و کاهش سرما دهی ،گرما دهی موجب مصرف انرژی بیشتر و بهره وری کمتری میشود.
چرا سرویس و تعمیر اسپیلت را باید به تکنسین ماهر داد؟

اسپلیت بع معنی دو قطعه بودن کولر گازی می باشد و از یونیت بیرونی و یونیت داخلی تشکیل شده است. مانند سایر سیستم های سرمایشی موجود در این دسته بندی، دارای پیچیدگی خاص خود است. سرویس اسپلیت باید توسط تکنسین با تجربه انجام شود. عدم توجه به این مورد و محول کردن سرویس و تعمیر اسپلیت به افراد متخصص نما و کم تجربه می تواند باعث خرابی های، کاهش عمر دستگاه، خطرات جانی برای خود فرد و سایر موارد مشابه را به همراه دارد .
تعمیرات اسپیلت و هزینه آن چقدر است؟
هزینه تعمیر اسپلیت در برخی موارد از پیش مشخص شده،ولی در بعضی تعمیرات به علت موارد مختلف با توجه به شرایط قیمت و قطعه اورجینال تعیین میشود.:
به زودی قیمت تعمیرات اسپلییت در این قسمت قرار داده میشود..
هزینه سرویس اسپلیت به چه عوامی بستگی دارد؟
سرویس اسپلیت خدمات جانبی دسته تعمیرات اسپلیت است. هزینه نهایی این خدمت به مواردی از قبیل محل نصب اسپلیت، نوع و مدل دستگاه و فاکتورهای مثل ارتفاع و دیگر عوامل بستگی دارد

سرویس اسپیلت

آیا برای سرویس و تعمیر اسپلیت می توانید به ما مراجعه کرد؟
انجام خدمات مرتبط با تعمیر اسپلیت تنها سرویس ما در مورد این نوع از سیستم های سرمایشی نمی باشد. و دیگر خدماتی که ما در هایپر نصب به شما عزیزان ارائه می دهیم، خدمات مرتبط با نصب اسپلیت است. شما برای سرویس و تعمیر شما نیز می توانید به ما مراجعه کرده و خدمات با کیفیت را با قیمتی منصفانه دریافت می نمایید.
چنانچه به اطلاعات در مورد خدمات مرتبط با سرویس، نگهداری و تعمیر اسپلیت و همچنین نیاز دارید، می توانید با ما در شرکت فنی مهندسی هایپر نصب تماس گرفته و مشاوره رایگان تعمیرکاران اسپیلت بهره مند شوید
تعمیر برد کولر گازی اسپلیت
تعمیر برد اسپیلت کاری تخصصی می باشد. زیرا هم مانند مغز انسان دستگاهی است و تمامی دستورات و فرامین توسط این قطعه انجام می گیرد. اگر برد مشگل داشته باشد یا خراب باشد در روشن و خاموش شدن دستگاه، عملکرد کمپرسور، کنترل فن و بخش های دیگر اختلال شکل می گیرد و نمی توانید هوای خنکی را از کولر دریافت کنید. علائمی مانند روشن نشدن کولر از نشانه های ایراد در برد اسپلیت می باشد. بیشترین قیمت تعمیر کولر گازی مربوط به برد می باشد که حتما باید توسط تعمیرکار کولرگازی حرفه ای انجام شود .
برای انجام سرویس و تعمیر اسپیلت می توانید با تیم هایپر نصب تماس گرفته و از مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

منبع: splitservice.kiev.ua

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373