لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه،شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه ، شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

هایپر نصب

نصب یخچال

جهت نصب یخچال و نصب ساید بای ساید با هایپرنصب تماس بگیرید

محل قرارگیر یخچال 

 

محل قرارگیری یخچال یکی از مهمترین و اصلی ترین موارد در نصب یخچال و ساید بای ساید می باشد. باید فاصله ها برای عرض و عمق یخچال، ارتفاع آن از لبه پایین به بالا، و عمق چرخش در یا کشو را در مسیر عبوری جلوی یخچال متناسب باشد. به عنوان مثال، یخچال های ساید بای ساید به فضای بیشتری در دو طرف یخچال نیاز دارند تا لولاها به طور کامل درها را باز کنند، در حالی که یخچال های با پایه بالا را می توان نزدیک به دیوار قرار داد، و یخچال فریزرهای پایین به فضای اضافی زیادی نیاز دارند.

 

این اندازه ‌گیری‌ های اضافی بسته به نوع یخچالی که انتخاب می‌کنید، بر اساس عرض درها و نوع لولاهایی که استفاده می‌کنند، متفاوت است.اگر فاصله بین یخچال را درنظر نگیرید یخچال بدون تهویه مناسب می شو د و در اطراف کویل ها می تواند بیش از حد گرم بشود و به دستگاه آسیب برساند. اگر یخچال به داخل طاقچه می رود، حدود دو سانت اضافی را در همه طرف ها، از جمله کناره ها، بالا و پشت دستگاه در نظر بگیرید تا جریان هوا و تهویه داشته باشد. مطمئن شوید که کف کاملاً تراز است و یخچال می تواند در مرکز محل نصب باشد.

محل قرار گیری در نصب یخچال

نصب یخچال های مدرن

یخچال‌های مدرن سیم پیچ‌هایی که  در پشت یخچال های قدیمی بودند را ندارند. این سیم پیچ ها یکی از اصلی‌ترین راه‌های آسیب دیدن یخچال‌ها بودند. در عوض، سیم‌پیچ‌های یخچال‌های مدرن در داخل بدنه، روی صفحه‌ای فلزی در پشت یخچال نصب می‌شوند. باید مطمئن شوید که این صفحه فضایی برای تابش گرما دارد، بطور کلی بیشتر یخچال‌ها به فاصله 5 سانتی متری از دیوار یا بیشتر نیاز دارند تا جریان هوای مناسب را فراهم کنند.

نصب درب یخچال

اگر درهای یخچال خود را برای حمل و نقل جدا کرده اید، حالا باید  دوباره آنها را وصل نمایید. از تراز بودن درب ها و خود یخچال مطمئن شوید و درب های یخچال ساید بای ساید خود را وصل کنید .بعد، قفسه ها و سینی ها را نصب کنید، درها را ببندید و اجازه دهید یخچال شروع به کار کند. یخچال باید به مدت چند ساعت بدون مزاحمت کار نماید  و تا دمای مناسب خنک بشود. هنگامی که به 40 درجه فارنهایت رسید، می توانید با خیال راحت آن را با مواد غذایی پر نمایید. انتظار نداشته باشید یخچال فوراً سرد شود. بعضی  از یخچال‌ها ممکن است به چند ساعتی زمان نیاز دارند تا سیستم خنک‌کننده خود را فعال کنند  و شروع به کار کنند. با این حال، اگر ظرف 24 ساعت کاهش دما را تشخیص ندادید، با فروشنده تماس بگیرید.

 

در صورتی که با طریقه نصب یخچال مشکلی داشتید، میتوانید با تکنسین های هایپر نصب تماس بگیرید.

نصب لوله آب یخچال

نصب شیلنگ آب یخچال

ابتدا منبع اصلی آب را قطع کنید
سپس لوله خط آب مسی را پشت یخچال بکشید.حالا بررسی کنید که انتهای شیلنگ به اندازه کافی بلند باشد تا به شیر تامین آب وصل بشود.
برای اطلاع از شرایط فشار آب به دفترچه راهنمای نصب خود مراجعه کنید. 

نحوه نصب لوله به منبع آب

هنگامی که لوله مسی را در پشت یخچال خود پیدا کردید، آن را با اتصالات مورد نیاز به شیر تامین آب (شیر قطع کننده) وصل کنید. اگر کیت نصب را در اختیار ندارید، برای اطلاع از قطعات ضروری و دستورالعمل های خاص، به دفترچه راهنمای نصب یخچال خود مراجعه کنید. مهره را روی لوله قرار دهید. با استفاده از یک آچار قابل تنظیم، لوله را روی شیر محکم کنید و توجه داشته باشید که آن را بیش از حد سفت نکنید.

تمیز کردن لوله آب پیش از اتصال به یخچال

پس از اتصال یک سر لوله به شیر ، سر دیگر آن برای اتصال به خط تامین آب یخچال آزاد می شود. تخلیه لوله قبل از اتصال آن به یخچال به منظور جلوگیری از آسیب های بعدی کمک می کند. انتهای باز لوله را در یک سطل یا سینک قرار بدهید. خط اصلی تامین آب را باز کنید تا لوله تخلیه بشود. وقتی لوله آب تمیز شد، منبع اصلی آب را قطع کنید.

اتصال لوله آب به یخچال

لوله آب را در پشت یخچال قرار دهید و آن را به انتهای آزاد لوله وصل کنید. مهره را مانند مرحله قبل روی لوله قرار دهید. با استفاده از آچار قابل تنظیم لوله را روی شیر یخچال محکم کنید. پیچ را بیش از حد سفت نکنید.منبع اصلی آب را باز کنید.

نکته بسیار مهم : به طور کلی فیلترهای آب یخچال باید هر شش ماه یکبار تعویض شود.

بهتر است با نحوه تعویض فیلتر یخچال آشنا شوید تا همواره آبی زلال و تمیز بنوشید.

 

نصب یخچال - هایپرنصب

در صورتی که با طریقه نصب یخچال مشکلی داشتید، میتوانید با تکنسین های هایپر نصب تماس بگیرید.

اتصال یخچال به پریز برق

 

هنگامی که یخچال خود را به منبع اصلی آب وصل کردید، قبل از وصل کردن یخچال به برق اجازه بدهید 12 تا 24 ساعت بماند و سپس یخچال خود را به پریز برق وصل نمایید و توجه داشته باشید که لوله خط آب و سیم برق گره نخورده باشند.

 

اطمینان از تراز بودن یخچال

 

اطمینان از تراز بودن یخچال در حین نصب یخچال برای عملکرد مناسب یخچال ضروری است. از یک تراز برای تعیین پایداری یا عدم ثبات دستگاه استفاده کنید و پایه های زیرین دستگاه خود را در صورت نیاز تنظیم کنید. یک تراز را در بالای یخچال قرار دهید و همه طرف ها را بر اساس آن اندازه بگیرید. پایه های زیرین را در پایین دستگاه قرار بدهید ارتفاع پایه ها را با استفاده از آچار تنظیم نمایید. در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا پایه ها کوتاه شود و یخچال شما پایین بیاید در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا پاها بلندتر شوند و یخچال بالا بیاید.

 

 

تنظیم درهای یخچال

 

در یا درهای یخچال و فریزر به گونه‌ای تنظیم شده است که مهر و موم مناسبی داشته باشد تا به تازگی مواد غذایی شما کمک نماید. این مورد به خصوص برای مدل های درب فرانسوی یا ساید بای ساید بسیار مهم می باشد. تنظیم لولاهای درب یخچال باعث می شود که آنها به صورت صحیح تراز بشوند این کار را میتوانید با یک آچار سوکت انجام دهید.  درب را در جای خود تراز کنید و لولاها را بر اساس آن سفت نمایید .

نصب یخچال و فریزر دوقلو

نصب یخچال فریزر دوقلو

این یخچال‌فریزرها که به‌صورت دوقسمتی یخچال و فریزر جدا از هم طراحی شده اند این یخچال‌ها در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی محبوبیت خود را در میان افراد ازدست ‌داده‌اند. این مدل یخچال‌فریزرها از هم جدا هستند و فریزر آن به‌صورت کشویی است و درهای آن به دو طرف باز می‌شوند جادار و بزرگ هستند وچون از هم جدا هستند  حمل آن ها تا حد زیادی آسان است  اما به علت  جاگیر بودن در آپارتمان‌های کوچک کاربرد زیادی ندارد. طریقه نصب یخچال دوقلو  بسیار مهم می باشد زیرا تراز نبودن آن یک مشکل جدی برای یخچال و فریزر شما به وجود می آورد. پس از حمل آن در محلی می خواهید آن را نصب نمایید حتما فاصله پشت و کناره های یخچال و فریزر را توجه نمایید و آن را به خوبی تراز نمایید سپس اقدام به وصل کردن یخچال به پریز برق نمایید.

یخچال فریزر سایدبای‌ساید

یخچال فریزر سایدبای ساید نوع پیشرفته از یخچال‌فریزرهای قدیمی دوقلو هستند که طراحی آن به‌گونه‌ای است که یخچال فریزر جدا از هم نیستند و به‌صورت یک‌تکه طراحی شده است در بعضی از مدل‌های آن در قسمت فریزر آن فیلتر ضد بو تعبیه شده تا فریزر بوی مطبوع و خوبی داشته باشد.حمل یخچال‌های سایدبای‌ساید از یخچال‌های دوقلو سخت‌تر است ولی بااین‌حال در حال حاضر از یخچال‌های دوقلو پرفروش‌تر و محبوب‌تر هستند.

یخچال فریزر چهار درب

طراحی این مدل یخچال تقریباً مثل  یخچال درب فرانسوی است با این تفاوت که فریزر دارای دو درب و یخچال دارای دو درب است مزایای این نوع یخچال فریزر نسبت به در فرانسوی این است که به‌جای کشوی یک‌تکه به چندطبقه دسترسی دارید و مواد غذایی را به خوبی می‌توانید تفکیک نمایید.

 

جهت نصب فریزر چهار درب ، میتوانید با تکنسین های هایپر نصب تماس بگیرید.

نکته مهم:

برای افزایش طول عمر یخچال و ساید خود نکات زیر را  در نصب یخچال فریزر رعایت کنید: 

 ۱- برای راه اندازی یخچال و ساید خود، آن را به پریز مجزایی وصل  کنید.

۲- از فشرده شدن دوشاخه و یا قرار گرفتن سیم به صورت مستقیم بر روی بدنه ی یخچال جلوگیری نمایید. .

3- به هیچ عنوان طول سیم را افزایش یا کاهش ندهید

4- از یکسان بودن ولتاژ یخچال فریزر با ولتاژ برق منزل اطمینان نمایید.

5- حتما برای یخچال یا ساید خود محافظ تهیه کنید

 

5 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373