لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه،شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه ، شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

هایپر نصب

تعمیر یخچال

جهت تعمیرات یخچال و سایدبای ساید خود با سرویس کاران هایپرنصب تماس بگیرید

مقدمه 

تعمیر یخچال یکی از مهمترین خدمات ما در هایپر نصب است. ما در هایپر نصب با گردآوری مجموعه ای از تکنسین های حرفه ای در خدمت همشهریان گرامی در تهران و کرج هستیم . ما در این مقاله به بررسی برفک اواپراتور ذوب می شودو لوله مویی و فیلتر درایر سرد میشوند، بعد خاموش شدن کمپرسور لوله مکش گرم می شود و صدای موتور طبیعی نیست، اواپراتور برفک دارد و صفحه جلویی یخ میزند، چطور مشکلات الکتریکی و مشکلات یخچال فریزر را برطرف کنیم، تعمیرات فن یخچال که صدا می دهد، سرمای یخچال کم است ، موتور مداوم کار می کند و اواپراتور زیاد برفک میزند، قسمتی از اواپراتور برفک میزند و کمپرسور یکسره کار می کند، لوله مکش تا کمپرسور برفک میزند و آمپر بالا می رود، تعمیر فن یخچال با اینکه دستگاه تراز است، کمپرسور کار نمی کند و صدای می دهد و اورلود می کند. صدای فن موتور زیاد و سرما کم شده است، کمپرسور کار میکند ولی دستگاه سرما ندارد، درجه حرارت یخچال بالا میرود ولی فریزر طبیعی است. می پردازیم.

برفک اواپراتور ذوب میشود و لوله مویی و فیلتر درایر سرد می شوند

تعمیرات یخچال و ساید بای ساید  اگر برفک اواپراتور ذوب می شود و لوله مویین و فیلتر درایر به صورت عرق کردن سرد می شود و فشار مکش کم می شود و قسمت ابتدایی کندانسور یخچال گرم می شود و کمپرسور یخچال با صدای ضعیفی کار می کند علت بروز این مشکل در یخچال این است که لوله مویین بر اثر وجود رطوبت در سیستم یخ زده و یا بر اثر وجود جرم گرفتگی می باشد.

 برای رفع این مشکل و تعمیر یخچال ابتدا گاز آن را خارج کنید سپس فیلتر درایر را عوض کنید و مجددا سیستم را راه اندازی بکنید حتما لوله مویین را هم عوض کنید .

بعد خاموش شدن کمپرسور لوله مکش گرم می شود و صدای موتور طبیعی نیست

بعد خاموش شدن کمپرسور لوله مکش گرم می شود و صدای موتور طبیعی نیست

 اگر پس از خاموش شدن کمپرسور لوله مکش سیستم به سرعت گرم میشود و فشار قسمت مکش بالا است و یخچال شما سرد نمی کند و صدای کار کردن کمپرسور به صورت طبیعی نیست. در اینجا مشکل از کمپرسور می باشد علت اینکه کمپرسور مشکل دارد این است که سیلندر بر اثر جرم یا از آب بندی افتادن سوپاپ ها از فشار افتاده و ضعیف شده است . برای رفع این مشکل موتور کمپرسور باید تعویض گردد و دوباره مراحل شارژ و گاز انجام شود.برای تعمیر و تعویض کمپرسور یخچال خود می توانید با تکنسین های حرفه ای ما در هایپر نصب تماس بگیرید تا در اولین زمان ممکن در محل منزل و یا محل کار شما حاضر شده و تعمیرات یخچال شما را بصورت کاملا تخصصی و حرفه ای با بهترین و جدیدترین ابزار انجام دهند.

اواپراتور برفک دارد و صفحه جلویی یخ میزند

اواپراتور برفک دارد و صفحه جلویی یخ میزند

اگر اواپراتور برفک دارد ، صفحه جلویی اواپراتور یخ می زند و در زمان دیفراست از لوله تخلیه بیرون نمی آید.مشکل از این است که آب ذوب برفک تخلیه نمی شود. برای تعمیر این قسمت از یخچال باید مدار تخلیه آب را تمیز کنید.مهم‌ترین علل یخ زدن اواپراتور، می‌توان موارد زیر را نام برد

خراب بودن در یخچال و باز ماندن طولانی مدت در یخچال است.

اختلال در سیستم دیفراست

اختلال در هیتر دیفراست و تایمر

اختلال در ترموستات

نشت گاز مبرد

کثیفی لوله های کندانسور

عدم تنظیم دمای مناسب یخچال فریزر

برای برطرف کردن این مشکل می توانید موارد بالا را بررسی کنید اگر هر یک از موارد بالا بود آن را برطرف نمایید و مشکل برفک یخچال را برطرف نمایید.

کمپرسور کار نمی کند و صدای می دهد و اورلود می کند

کمپرسور کار نمی کند و صدای می دهد و اورلود می کند.

اگر کمپرسور گیرپاژ کرده یعنی قسمت های متحرک کمپرسور مانند پیستون ، روتور ، میل لنگ بر اثر جرم و یا شکستگی قطعه ای قفل شده اند و حرکت نمی کنند.اگر همچین مشکلی برای یخچال شما پیش آمد باید کمپرسور تعویض و یا تعمیر بشود.برای تعمیر ویا تعویض کمپرسور در این شرایط می توانید با تکنسین های حرفه ای هایپر نصب تماس بگیرید ما با کادری مجرب منتظر تماس شما عزیزان در تهران و کرج می باشیم تا تکنسین های ما در اولین زمان ممکن برای برطرف کردن مشکل شما در محل کار و یا محل منزل شما حاضر شده و بهترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

صدای فن موتور زیاد و سرما کم شده است

صدای فن موتور زیاد و سرما کم شده است

 اگر فشار قسمت دهش سیستم بالا است و درجه حرارت لوله دهش آن بالا است و صدای فن موتور کم و به صورت کامل قطع شده و سرمای یخچال شما کم شده است . مشکل یخچال ممکن است این باشد که پروانه کندانسور از محور فن آزاد شده یا پروانه کندانسور به دلایلی همچون ( پلاستیکی گیر کرده به بدنه یخچال برخورد کرده و …) گیر کرده است و یا فاصله ایمنی کندانسور با دیوار رعایت نشده است. برای رفع این مشکل گیر پروانه را برطرف  کنید یا پروانه را بر روی محور محکم کنید یا فاصله دستگاه را با دیوار زیاد نمایید.

کمپرسور کار میکند ولی دستگاه سرما ندارد

کمپرسور کار میکند ولی دستگاه سرما ندارد

اگر کمپرسور کار میکند ولی دستگاه سرد نمیشود و فشار قسمت دهش به شدت افت میکند و فشار سمت دهش و مکش تقریبا یکی میشود و لوله دهش کمپرسور به اندازه دمای محیط سرد می شود. مشکل یخچال این است که لوله دهش کمپرسور از داخل پوسته کمپرسور شکسته شده است.برای حل این ایراد و مشکل در یخچال کمپرسور را تعویض نمایید و مراحل مجدد شارژ و گاز را انجام دهید.برای رفع مشکل با تکنسین های حرفه ای هایپر نصب تماس بگیرید و در اولین زمان ممکن خدمات تعمیر یخچال را در محل منزل و یا محل کار خود  از ما دریافت نمایید.

درجه حرارت یخچال بالا میرود ولی فریزر طبیعی است

درجه حرارت یخچال بالا میرود ولی فریزر طبیعی است

اگردرجه حرارت قسمت یخچال بالا می باشد، ولی درجه حرارت قسمت فریزر طبیعی است.مشکل یخچال در این است که کانال هوا گرفته شده یا دریچه تنظیم کانال هوا بسته شده است یا کانال هوا آب بندی نیست یا دریچه تنظیم کانال هوا خراب شده است.

برای تعمیر یخچال در چنین مواقع کانال هوا و مسی ، دریچه کانال هوا، واشر کانال هوا، باز و بسته شدن دریچه کانال هوا را بررسی نمایید.یا می توانید با تکنسین های حرفهای ما در هایپر نصب تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت کنید ما در هایپر نصب با بهترین تکنسین ها منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

جهت تعمیرات یخچال و سایدبای ساید خود با سرویس کاران هایپرنصب تماس بگیرید

تعمیر فن یخچال با اینکه دستگاه تراز است

تعمیر فن یخچال با اینکه دستگاه تراز است

اگر یخچال بعد از ایجاد صدا درست تراز شد اما صدا از بین نرفت، احتمالا تجمع یخ آنقدر زیاد است که دیفراست توانایی از بین بردن ان را ندارد و نیاز است دستی آن یخ را از بین ببرید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:
تمام غذاهای فاسد شدنی را از یخچال خارج کنید و در جایی با دمای کنترل شده قرار دهید.
حوله ای در پایین یخچال روی زمین قرار دهید تا آب اضافی که سیستم تخلیه یخچال نمی تواند جمع کند را جذب کند.
حالت خاموش خنک کردن را فعال کنید تا عمل سرد کردن در یخچال غیر فعال شود.
توصیه نمی شود که یخچال را از برق بکشید.
اگر بعد از غیر فعال کردن خنک کردن یخچال صدا همچنان ادامه داشت، یا خنک کردن درست فعال نشده است، یا صدا عامل دیگری دارد.

جهت تعمیرات یخچال و سایدبای ساید خود با سرویس کاران هایپرنصب تماس بگیرید

قسمتی از اواپراتور برفک میزند و کمپرسور یکسره کار می کند

اگر قسمتی از اواپراتور برفک میزند و کمپرسور یا همان موتور یخچال بصورت یکسره کار میکند و یخچال شما زیاد خنک نمی کند و سرمای خود را از دست میدهد و اینکه آمپر یخچال پایین می آید و گرد و خاک و چربی روی مدار لوله کشی مشاهده می شود علت این مشکل کم بودن گاز یخچال است .برای برطرف کردن این مشکل با استفاده از دستگاه نشت یاب محل نشت گاز را پیدا کنید سپس با دستگاه جوش نشتی را برطرف کنید و دوباره گاز یخچال را شارژ نمایید.برای تعمیر حرفه ای و با خیالی آسوده با تکنسین ها ی هایپر نصب تماس بگیرید.

لوله مکش تا کمپرسور برفک میزند و آمپر بالا می رود

لوله مکش تا کمپرسور برفک میزند و آمپر بالا می رود

 اگر لوله مکش سیستم یخچال تا کمپرسور یخچال برفک میزند و آمپر بالا میرود. فشار قسمت دهش سیستم ( ورودی کندانسور یا خروجی موتور ) زیاد می شود.
زمان روشن شدن دستگاه، بسیار طول میکشد تا کمپرسور روشن شود و صدای موتور زیاد است.مشکل از این است که گاز دستگاه شما زیاد است برای رفع این مشکل باید مقداری از گاز یخچال را کم کنید.این کار یک کار کاملا تخصصی می باشد پس برای رفع این مشکل با تکنسین های حرفه ای هایپر نصب تماس بگیرید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند و با خیالی آسوده مشکل یخچال شما را برطرف نمایند.

سرمای یخچال کم است ، موتور مداوم کار می کند و اواپراتور زیاد برفک میزند

سرمای یخچال کم است ، موتور مداوم کار می کند و اواپراتور زیاد برفک میزند

سرمای یخچال رو به کاهش است . موتور به صورت مداوم کار می کند. اواپراتور زیاد برفک میزند. مشکل از درب های یخچال است .برای حل این مشکل باید درب های یخچال را بیش از اندازه باز نگذارید یا اگر نیاز به تعویض لاستیک داشت، آن را تعویض کنید و یا در یخچال نیاز به رگلاژ دارد.این کار یک کار کاملا تخصصی می باشد پس برای رفع این مشکل با تکنسین های حرفه ای هایپر نصب تماس بگیرید تا بهترین خدمات را به شما ارائه دهند و با خیالی آسوده مشکل یخچال شما را برطرف نمایند.شماره های تماس هایپر نصب در قسمت بالا سایت و پایین سایت قرار دارد با ما تماس بگیرید و از تکنسین های حرفه ای ما مشاوره و راهنمایی بگیرید.

چطور مشکلات الکتریکی و مشکلات یخچال فریزر را برطرف کنیم

چطور مشکلات الکتریکی و مشکلات یخچال فریزر را برطرف کنیم

گاها، کارشناسی به دلیل عدم آگاهی قسمت های اصلی سیکل تبرید را تعویض میکند ، در صورتی که مشکل در قسمتهای الکتریکی بوده است.مثلا: ممکن است کمپرسور دستگاه ، صدای وزه ای بدهد ولی به کار بیفتد و تکنسین دلیل را خرابی یا گیرپاژ موتور تشخیص می دهد و اقدام به تعویض آن می کند ، با اینکه میتواند تشخیص اشتباه باشد و مشکل در مدار خارجی کمپرسور مثل رله ، خازن و یا افت ولتاژ باشد.

بنابراین قطعه مشکوک را با اهم متر آزمایش کنید و با قطعه ای سالم و مشابه تعویض کنید تا از صحت این قسمت اطمینان کنید.

نکته مهم : مشکلاتی مثل قطع بودن مدار و اتصال بدنه را میتوان به راحتی و به وسیله اهم متر تشخیص داد.

تعمیرات فن یخچال که صدا می دهد

تعمیرات فن یخچال که صدا می دهد

صدایی که توسط فن یخچال تولید می‌شود، ممکن است به دلایل مختلفی باشد. تعدادی از احتمالات عبارتند از:

1.آلودگی و کثیفی: تجمع گرد و غبار یا لجن در فن یخچال می‌تواند باعث ایجاد صدا شود. تمیز کردن و تعویض فن می‌تواند این مشکل را حل کند.

2.خرابی فن: فن ممکن است در حال خرابی باشد یا بر روی محور خود متمایل شده باشد. این ممکن است منجر به صداهای غیرعادی شود.

3.فشار گاز: اگر یخچال دارای سیستم خنک‌کننده گازی باشد، مشکل در فشار گاز می‌تواند صدا ایجاد کند.

4.ناهماهنگی بین قطعات: نویز ممکن است به دلیل ناهماهنگی بین قطعات داخل یخچال یا فن باشد.

5.کمک‌کننده‌های خنک‌کننده: برخی یخچال‌ها دارای کمک‌کننده‌های خنک‌کننده هستند که هوا را منحرف می‌کنند. در صورت خرابی یا کثیف شدن این قطعه، صدا ایجاد می‌شود.

6.عمر مفید: در برخی موارد، صدایی که فن یخچال تولید می‌کند، ممکن است به دلیل عمر مفید فن یا سیستم خنک‌کننده باشد و نشانگر نیاز به تعویض فن باشد.

در صورتی که صدای غیرعادی و مزاحم از فن یخچال تجربه می‌کنید و از تمیز کردن و تعویض فن نتیجه نگرفته‌اید، بهتر است یک تکنسین تعمیرات مجرب را برای بررسی و تشخیص دقیق‌تر مشکل فراخوانی کنید.

آموزش رایگان تعمیر یخچال

آموزش رایگان تعمیر یخچال

ما در هایپر نصب با ارائه مقاله های بسیار در مورد تعمیر یخچال به شما کاربران گرامی آموزش رایگان تعمیر یخچال را ارائه می دهیم ولی در صورتی که بخواهید به صورت حرفه ای تعمیر یخچال را آموزش ببینید می توانید با شماره های ما تماس بگیرید و در دوره های آموزش پروژه ای و به صورت کارآموزی همراه با تکنسین های ما همراه شوید و آموزش کامل را با تکنسین های حرفه ای و با تجربه داشته باشید و با بازار کار تعمیرات لوازم خانگی و تعمیر یخچال بیشتر آشنا شوید.با تکنسین های حرفه ای ما تماس بگیرید و در مورد دوره های ۶ ماهه و یکساله آموزش تعمیر یخچال بصورت کارآموزی مشاوره بگیرید.

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

تعمیر یخچال فریزر شبانه روزی

ما در هایپر نصب تعمیرات یخچال و تعمیر تمام لوازم خانگی را بصورت شبانه روزی انجام می دهیم . شما هر ساعت از شبانه روز می توانید با ما تماس بگیرید و جهت تعمیر یخچال یا کولر گازی و پکیج دیواری خود اقدام به هماهنگی تعمیر لوازم خانگی نمایید و یا مشاوره رایگان را از کارشناسان ما دریافت نمایید. جهت هماهنگی با شماره های بالا و پایین سایت تماس بگیرید و از تخفیف رزرو وقت نیز استفاده نمایید.تکنسین ها ی حرفه ای هایپر نصب همگی از آزمون فنی حرفه ای با نمرات بالا مدرک خود را دریافت نموده اند، و شما می توناید با خیالی آسوده یخچال خود را به تکنسین های بسپارید.

تعمیر یخچال در منزل غرب تهران

تعمیر یخچال در منزل غرب تهران

تمامی خدمات ما در منزل و یا محل کار شما می باشد شما می توانید با تکنسین های ما در تهران تماس بگیرید و در اولین زمان ممکن زمان حضور آن ها را در منزل خود در غرب تهران هماهنگ نمایید و تکنسین ها ما با جدیدترین و بروزترین لوازم و ابزار به محل منزل شما می آیند و تعمیر یخچال در منزل غرب تهران را بصورت کاملا حرفه ای انجام می دهند.برای تماس و دریافت خدمات مشاوره رایگان ما با شماره های بالا و پایین سایت تماس بگیرید و از مشاوره رایگان ما برای تعمیر یخچال ئر منزل غرب تهران استفاده نمایید و در صورت تقاضای تعمیر زمان حضور کارشناس را با ما هماهنگ نمایید.

تعمیرات یخچال گوهردشت کرج

تعمیرات یخچال گوهردشت کرج

ما در هایپر نصب آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال در گوهردشت کرج به تمامی همشهریان گرامی می باشیم. کارشناسان ما در گوهردشت کرج با ارائه خدمات تعمیرات یخچال و سرویس یخچال در منزل و یا در محل کار شما منتظر تماس شما عزیزان می باشیم. جهت هماهنگی با تکنسین های ما و حتی دریافت مشاوره رایگان در خصوص تعمیر یخچال در گوهردشت با تکنسین های ما و با شماره های ما در بالا و پایین سایت تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.هایپر نصب با گردهم آوردن تعدادی تکنسین حرفه ای یخخال آماده ارائه خدمات تعمیر یخچال در گوهردشت به شما عزیزان می باشد.

تعمیرات شبانه روزی یخچال کرج

تعمیرات شبانه روزی یخچال کرج

هایپر نصب با بهترین خدمات در تعمیر لوازم خانگی و یخچال در کرج و تهران با ارائه ضمانت نامه برای تعمیر یخچال و لوازم خانگی شما به صورت شبانه روزی تعمیرات شما را در منزل و محل کار شما انجام میدهد . جهت اعزام کارشناسان و تکنسین های ما به محل منزل و یا محل کار خود با شماره های ما در بالا و پایین سایت تماس بگیرید و ابتدا از مشاوره رایگان ما استفاده نمایید .اگر لزومی به حضور کارشناس بود زمان حضور با شما فیکس می شود و تکنسین در زمان مقرر به محل منزل و یا محل کار شما می آید و تعمیرات شبانه روزی یخچال کرج را برای شما انجام خواهد داد.

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

تعمیر یخچال سامسونگ در کرج

 

ما در هایپر نصب انواع یخچال و ساید بای ساید را تعمیر میکنیم .کارشناسان ما در هایپر نصب تخصص کامل روی همه برندها و همچنین همه انواع یخچال ها را دارند . یکی از برندهای معتبر یخچال سامسونگ می باشد که اگر در تعمیر آن نیاز به تعویض قطعه باشد باید حتما از قطعات اصل استفاده شود ما در هایپر نصب به شما این اطمینان را می دهیم که از قطعات اصلی برای تعمیر یخچال سامسونگ در کرج را استفاده خواهیم کرد و با اطمینان کامل می توانید برای تعمیر یخچال سامسونگ خود با هایپر نصب تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.

4 پاسخ

  1. یخچال کمبی ما خطا میداد چن نفر اومدن هرکی یع چیز
    عوض کردن ولی باز خطا میداد با گروه هایپر نصب تماس
    گرفتیم و مشگل یخچال مارو سریع و حرفه ای انجام دادن و
    تعمیرات یخچال انجام دادن دیگر مشگلی نداره ممنون از
    پرسنل خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373