لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه،شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه ، شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

هایپرنصب

سرویس یخچال

جهت سرویس یخچال و ساید بای ساید خود با کارشناسان هایپرنصب تماس بگیرید

نکات سرویس یخچال فریزر

سرویس یخچال برای کاهش تعمیرات اورژانسی یخچال تمیز کردن کویل کنداسور که عموما در پشت یخچال قرار دارد، ضروری است. در برخی مدل‌ها کویل‌ها در بدنه جاسازی شده و نیازی به تمیزکردن ندارد. تراز بودن یخچال هم در درست کار کردن یخچال بسیار مهم است هم تراز بودن خود یخچال و هم تراز بودن درب های یخچال بسار اهمیت دارد .

سرویس تخصصی یخچال

بازدید یخچال و ساید بای ساید شما شامل بررسی گاز مبرد، کویل‌ها، فیلتر‌ها، تراز بودن یخچال، سیستم یخ‌زدایی، سیستم یخ‌ساز و آب سرد‌کن و دیگرهای بخش‌ها می‌باشد.

چطور عمر یخچال را بیشتر کنیم؟

اگر شما بصورت متناوب یخچال خود را سرویس کنید و از قطعات مهم داخل یخچال آگاهی داشته باشید و بدانید برای بهتر کار کردن یخچال باید بعضی از قسمت ها را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنید طول عمر یخچال شما زیاد خواهد شد.

تعویض فیلتر آب یخچال- هایپرنصب

فیلتر یخچال

نقش فیلتر آبِ یخچال، از بین بردن بو، مزه غیر طبیعی آب و گرفتن مقداری از املاح آب است.عمر فیلتر یخچال برای تصفیه املاح آب، بو و مزه آب 6 ماه است البته این زمان بسته به میزان استفاده شما از این فیلتر و املاح آب منطقه شهری نیز دارد.
دو حالت در شیر آب ورودی سیستم یخچال ساید بای ساید وجود دارد :
1. یخچال دارای فیلتر داخلی باشد : یعنی فیلتر تصفیه آب در داخل یخچال قرار گرفته باشد. در این حالت ابتدا آب وارد شیر برقی و بعد وارد فیلتر می‌شود و از آنجا به سمت آبریز و یخساز هدایت می‌شود.
2. یخچال ساید دارای فیلتر خارجی باشد : یعنی در پشت ساید شما قرار گرفته است. در این حالت ابتدا آب وارد فیلتر شده و بعد از آنجا وارد شیر برقی شده و ازآنجا به سمت آبریز و یخساز هدایت می‌شود.
طول شلنگ آب باید کمتر از 6 متر باشد و مطمئن شوید که خم نشده باشد .چنانچه شلنگ 6 متر یا بیشتر باشد ممکن است فشار آب دچار مشکل شود. شلنگ آب متصل به یخچال بهتر است در محل خنک نصب شود و شلنگ آب باید به شیر آب آشامیدنی متصل باشد.

سرویس کندانسور یخچال-هایپرنصب

جهت سرویس یخچال و ساید بای ساید خود با کارشناسان هایپرنصب تماس بگیرید

کندانسور یخچال

کندانسورها هم انواع مختلف دارند. کندانسور یخچال یکی از اجزای اصلی یخچال است که وظیفه‌ی خنک کردن گاز مبرد یا همان گاز یخچال را بر عهده دارد. این گاز در یخچال‌های قدیمی‌تر گاز فرئون بوده اما به سبب سمی بودن این گاز و همچنین تاثیر مخرب آن بر لایه‌ی اوزون در یخچال‌های جدیدتر از گازهای دیگری مانند ایزوبوتان به عنوان گاز مبرد استفاده می‌شود. همان‌طور که گفتیم سرد شدن فضای داخلی یخچال بستگی به سرد شدن گاز مبرد دارد و سرد شدن گاز مبرد نیز خود وابسته به کارکرد صحیح کندانسور دارد.
کندانسور یخچال با شکل خمیده و ویژه‌ای که لوله‌های آن دارد به‌راحتی در پشت یخچال قابل مشاهده است و به نحوی طراحی شده که گاز مبرد بتواند در درون آن جریان داشته باشد. درون کندانسور، گاز مبردی که توسط کمپرسور به آن انتقال پیدا کرده، تغییر حالت داده و به مایع تبدیل می‌شود. عمل چگالش گاز مبرد توسط کندانسور در تمام وسایل سرمایشی مانند کولرهای گازی نیز انجام می شود.

علت عمده خرابی کنداسور یخچال چیست؟

عمده خرابی کندانسوردر یخچال‌ و ساید بای ساید ها نیز به علت استفاده طولانی مدت از آن‌ها و قرار گرفتن گردوغبار، جرم و مواد دیگر است که سطح لوله‌های کندانسور را می‌پوشانند و در فرایند انتقال دما و خنک شدن گاز مبرد اختلال ایجاد می‌کنند، برای رفع این مشکل بهتر است هر 6ماه یک‌بار نسبت به تمیز کردن کندانسور اقدام نمایید.

تنظیم پنل یخچال -هایپر نصب

چه کارهایی در سرویس یخچال فریزر و سرویس ساید بای ساید انجام می شود؟

ما در هایپرنصب باتوجه به اهمیت سرویس دوره‌ای یخچال و ساید بای ساید و تاثیر آن در سلامت و طول عمر یخچال ، سرویس یخچال را به صورت عادی و تکمیلی یا همان سرویس ویژه انجام می‌دهیم.
انجام سرویس دوره‌ای عادی یا ویژه بر روی دستگاه، به انتخاب مشتریان بستگی دارد. حال نکات و مواردی که در سرویس عادی و ویژه انجام می‌شود را برای شما بیان خواهیم کرد.
موارد مورد نیاز برای سرویس دوره‌ای یخچال و ساید هر 6ماه یکبار توسط تکنسین هایپر نصب به شرح زیر انجام می شود.
سرویس یخچال و فریزر و سرویس ساید به شرح زیر است :
1. تعویض فیلتر آب در یخچال سایدبای سایددر یخچال ساید هر 6 ماه یکبار باید طبق اصول فیلتر آب تعویض گردد. فیلتر استفاده شده بر روی دستگاه باید بنا به فیلتر استاندارد یخچال شما تعویض شود و بعد از تعویض فیلتر، بررسی شود که ساید بای ساید نشتی نداشته باشد.

2. بررسی فشار آب یخچال پس از تعویض فیلتر باید بررسی گردد که اگر فشار خروجی آب یخچال کم می‌باشد، مسیر ورودی آب و فیلتر یخچال بررسی شود.

3. بررسی سرمایش یخچال نیاز است که بررسی شود آیا مواد غذایی داخل فریزر دارای انجماد مناسب می‌باشد یا خیر، همچنین بررسی ورود هوا از داکت داخل یخچال یکی از وظایف تکنسین هایپرنصب در هنگام سرویس است.

4. چک کردن نمایشگر و تنظیم دمای یخچال چک کردن کلیه منوهای صفحه نمایشگر از نظر تنظیمات لازم و عملکرد صحیح آن. در سرویس دوره‌‌ای باید توسط تکنسین هایپرنصب انجام شود.

5. چک کردن چراغ و یا LED داخل یخچال در سرویس دوره‌ای یخچال سلامت چراغ یخچال نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

6. شستشوی کندانسور یخچال یکی از مهم‌‌ترین کارهایی که در سرویس دوره‌ای یخچال صورت میگیرد شستشوی کنداسور یخچال و گرفتن غبار و جرم و چربی از روی کنداسور است.

7. تمیز کردن خاک داخل محفظه موتورخانه خاک داخل محفظه‌ی موتورخانه در سرویس دوره ای یخچال تمیز می‌شود و گرد و غبارهای آن پاک می شود .

8. چک کردن بوگیر از نظر سلامت بوگیر یخچال را از جهت سلامت مورد ارزیابی قرار می دهیم. اگر بوگیر یخچال بو می‌داد آن را با سشوار و یا در جلوی نور خورشید قرار دهید تا بوی آن از بین برود. در صورتی که بوی بوگیر از بین نرفت نیاز است که آن را تعویض کنید.

9. مطمئن شدن از سلامت لاستیک دور درب یخچال باید بصورت کامل لاستیک دور درب یخچال را بررسی کنیم تا مطمین شویم که لاستیک درب یخچال محکم است و هوا به داخل یخچال نفوذ نمیکند و هوای داخل یخچال نیز خارج نمی شود.

10. بررسی درب یخچال نیاز است که باز و بسته شدن درب‌های یخچال مورد بررسی قرار گیرد که آیا به راحتی باز و بسته می‌شود یا خیر؟ و در صورت نیاز درب‌های یخچال توسط تکنسین رگلاژ گردد.

11. طریقه نگهداری از یخچال، استفاده از برنامه ها و نحوه صحیح استفاده از یخچال درصورت نیاز و ابهام در شیوه کارکرد با دستگاه، برنامه‌ها و دما، تکنسین می‌تواند تمام این موارد را به شما توضیح و آموزش دهد.
12. بررسی تراز یخچال تکنسین‌های هایپرنصب تراز بودن یخچال را مورد بررسی قرار میدهند تا متوجه شوند که پایه‌های یخچال به صورت صحیح و متوازن روی زمین قرار گرفته باشدو در صورت نیاز باید تراز دستگاه انجام پذیرد.

جهت سرویس یخچال و ساید بای ساید خود با کارشناسان هایپرنصب تماس بگیرید

سرویس دوره ای تکمیلی یا سرویس ویژه

علاوه بر تمام موارد سرویس دوره ای یخچال که توضیح دادیم، در سرویس تکمیلی یا سرویس ویژه یخچال موارد زیر هم، انجام میدهیم . 
1. تمیز کردن برد اصلی یخچال
2. تعویض شلنگ ورودی آب یخچال
در صورت تایید مشتریانمان، پس از بستن شیر آب و اطمینان از قطع آب، اقدام به تعویض شلنگ ورودی آب می‌ شود. استفاده از شلنگ جدید به جای شلنگ قدیمی و کهنه، از پوسیدگی و نشتی آب یخچال جلوگیری خواهد کرد.
3. تمیز کردن قاب و پدال آبریز یخچال
تکنسین‌های هایپر نصب با مشاهده کثیفی و لکه، بر روی قاب و پدال آبریز، با استفاده از محلول اقدام به تمیز کردن آن می نمایند.

اهمیت سرویس دوره‌ای یخچال

آیا سرویس دوره ای از خرابی یخچال جلوگیری میکند؟

با توجه به آن که همیشه پیشگیری بهتر از درمان است بنابراین سرویس دوره‌ای حکم پیشگیری را دارد.اگر به هر محصول خود، در زمان و به نحو درست رسیدگی کنید از بروز خسارت و هزینه‌های هنگفت تعمیرات در امان خواهید ماند.

منبع: آهز

2 پاسخ

  1. سرویس یخچال را با توجه به مطلب انجام دادیم ممنون برای اطلاعات کاملی که گذاشتید ممنون از تیم هایپرنصب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373