لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه،شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه ، شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

هایپر نصب

تعمیرات جارو برقی

برای تعمیرات و سرویس جاروبرقی با هایپرنصب تماس بگیرید

تعمیرات جاروبرقی قطعات جاروبرقی و اجزای تشکیل دهنده جارو برقی

1 – موتور : جهت مکش و دهش
2 – سیم جمع کن : برای جمع کردن سیم
3 – پاکت یا کیسه : جهت جمع آوری گرد و غبار
4 – فیلتر
5 – پارویی
6 – لوله تلسکوپی
7 – لوله خرطومی
8 – محفظه آب : در جاروبرقی های آب و خاک

کیسه جاروبرقی در تعمیرات جاروبرقی هایپرنصب

علل کاهش مکش در جارو برقی چه عواملی می باشد؟

فیلتر
 گرفتگی و کثیف بودن فیلترها از عوامل اصلی کاهش مکش جارو برقی می باشد. دو نوع فیلتر در دستگاه وجود دارد: فیلتر اصلی و فیلتر اگزوز (HEPA)
 ابتدا فیلتر اصلی را با آب گرم بشویید. و منتظر بمانید تا کاملا خشک شود.اگر فیلتر آسیب دیده، حتما آن را تعویض نمایید.  فیلتر اگزوز یا هپا قابل تعویض نیست و باید سالی یکبار تعویض شود.

تمیزکردن لوله جاروبرقی

مسدود شدگی
 مسدود شدن لوله و شلنگ ها نیز از دیگر عوامل کاهش مکش جاروبرقی هستند. لوله و شلنگ ها را درآورده و بررسی کنید. در صورت مسدود بودن، با استفاده از ابزار مناسب مسیر را باز نمایید.

سوراخ شدن

 اگر کوچکترین سوراخی روی لوله یا شلنگ دستگاه باشد، مکش جاروبرقی کم می شود. لوله پلاستیکی به مرور زمان خراب می‌شود، پس آن را بررسی کنید.در صورت سوراخ بودن، باید تعویض شود.

موتور
در صورتی که هیچ یک از موارد بالا کارساز نبود، موتور جاروبرقی را چک کنید.ممکن است که موتور جارو برقی احتیاج به تعویض داشته باشد. بعضی مواقع نیز احتمال دارد که نیاز به تعویض کل موتور نباشد و یک بخش کوچک تعویض شود.تعمیر جارو برقی شامل قسمت موتور جارو برقی و قسمت سیم جمع کن می باشد.

بررسی علت بوی سوختگی در جاروبرقی اگرجاروبرقی شما بوی سوختگی میدهد، موارد زیر را بررسی نمایید:

اول سریعا دستگاه را خاموش کنید.
اتصالات الکتریکی مانند کابل و سیم ها، دو شاخه و پریز را چک نمایید تا مطمئن شوید که سالم هستند.
کیسه دستگاه پر شده یا فیلتر دچار گرفتگی شده است. یا اینکه تسمه دستگاه گیر کرده است و بوی سوختگی می دهد اگر این مشکل بود گیر تسمه را باز کنید و یا آن را تعویض کنید.

بررسی مشکل روشن نشدن جاروبرقی

روشن نشدن جاروبرقی علت های مختلفی دارد برای بررسی آن به موارد زیر اشاره می کنیم:
مشکل برق رسانی و پاور
• تضعیف جریان برق داخل دستگاه موجب روشن نشدن جاروبرقی می‌شود.
• پریز و دیگر اتصالات الکترونیکی را بررسی نمایید تا به برق وصل باشد.

گرم شدن بیش از حد

• در برخی از مدل های جاروبرقی با گرم شدن جاروبرقی خاموش می شود و پس از سرد شدن جارو شما می توانید مجددا جارو برقی را روشن کنید .

کابل، سیم ها و اتصالات

اگر کابل و سیم ها دچار مشکل شوند جاروبرقی شما روشن نخواهد شد پس آن هارا بررسی نمایید و اگر این قسمت از جاروبرقی مشکل داشت حتما با تکنسین های هایپر نصب تماس بگیرید.

خرابی کلید روشن خاموش

 ممکن است خرابی و علت روشن نشدن جاروبرقی شما کلید خاموش و روشن جاروبرقی باشد برای حل این مشکل با تکنسین هایپرنصب تماس بگیرید تا در اولین زمان ممکن این قسمت از حاروبرقی را تعمیر و یا تعویض نمایند.

برای تعمیرات و سرویس جاروبرقی با هایپرنصب تماس بگیرید

موتورجاروبرقی

ایراد در موتور جاروبرقی

 اگر مشکل از قسمت موتور جاروبرقی شما باشد نیز جاروبرقی روشن نخواهد شد . جهت تعمیر یا تعویض موتور با استفاده از قطعات فابریک، با تکنسین های ما در هایپرنصب تماس بگیرید.

رفع صدای بلند غیر طبیعی و تعمیر جاروبرقی

اگر صدای بلند و ناهنجار جاروبرقی یکباره ایجاد شده باشد ممکن است یک جسم تیز و برنده به داخل موتور راه پیدا کرده باشد ، در این حالت پروانه و کلکتور موتوربا برخورد با این جسم صدای زیادی را تولید می کنند. در این حالت سریعا جاروبرقی را از برق جدا کنید.

علت بوی بد جاروبرقی چیست؟

کیسه

ممکن است کیسه جاروبرقی مدت طولانی تعویض و یا تمیز نشده باشد برای رفع بوی بد جاروبرقی حتما کیسه جاروبرقی را تعویض نمایید.

کپسول ویژه گرد و غبار

اگر جاروبرقی شما به جای کیسه دارای کپسول جمع آوری گرد و غبار و آشغال هست حتما هر چند وقت یکبار آن را تمیز کنید و اگر جاروبرقی بوی بد می دهد ابتدا این قسمت را تمیز کنید.

فیلتر

علت دیگر بوی بد جاروبرقی فیلتر آن است اگر جاروبرقی شما بوی بد دارد فیلتر جاروبرقی را با جوش شیرین و آب جوش تمیز کنید و بشویید اگر فیلتر نیاز به تعویض داشت می توانید آن را تعویض کنید.

شلنگ و اتصالات

 اگر زباله ای داخل شلنگ و لوله های جاروبرقی باقی بماند ممکن است جاروبرقی بوی بد از خود خارج کند هر چند وقت بکبار لوله هاو شلنگ پلاستیکی جاروبرقی را با مواد شوینده و آب بشویید.

بررسی علت خرابی سیم جمع کن جاروبرقی

 سیم را تا انتها بکشید و رها کنید. اگر سیم جمع نشد با تکنسین های ما در هایپرنصب تماس بگیرید.

 

برای تعمیرات و سرویس جاروبرقی با هایپرنصب تماس بگیرید

چه زمانی به تعمیر جاروبرقی نیاز داریم ؟

زمانی که مشکلاتی از قبیل کم شدن مکش ، خاموش شدن ، ایجاد صدای زیاد و بلند ، احساس بوی سوختگی ، باز و جمع نشدن سیم ، ورود آب به جاروبرقی و بیرون زدگی خاک و موارد دیگر روبرو شدید برای تعمیرات جاروبرقی خود با تکنسین های هایپرنصب تماس بگیرید .مشکلات بالا از مهم ترین و پرتکرار ترین مشکلات جاروبرقی ها هستند . بروز مشکل در عملکرد جاروبرقی میتواند از دلایلی همچون استفاده نادرست ، نوسانات برق ، ورود ضربه شدید به جاروبرقی باشدودربرخی موارد نیز پایان عمر قطعات جاروبرقی ممکن است موجب خرابی و کارنکردن جاروبرقی شود.متوسط عمر مفید جاروبرقی ها بین 8 تا 12 سال است و پس از گذشت این زمان امکان خرابی در جاروبرقی ها بالا می رود.

خدمات سرویس جاروبرقی در هایپرنصب 

سرویس دوره ای جاروبرقی که شامل تعویض یا شستشوی فیلتر های داخلی و خارجی موتور ، تعویض پاکت و جایگزینی پاکت جدید و هوابندی و رفع هوا دزدی موتور است .

آب رفتن داخل جاروبرقی و مشکلات آن

ممکن است گاهی سهوا و در اثر اتفاقی داخل جارو برقی شما آب ریخته شود اگر همچین اتفاقی برای جاروبرقی شما افتاد سریعا جاروبرقی را خاموش کنید تا از هزینه های اضافی در اثر خراب شدن قسمت های داخلی جاروبرقی جلوگیری کنید و سپس جاروبرقی را نزد یک تکنسین و تعمیرکار معتبر مانند هایپرنصب ببرید و آن را تعمیر نمایید .

علت پس دادن خاک از جاروبرقی

این مشکل بیشتر زمانی پیش می آید که شما مدت طولانی کیسه جاروبرقی خود را تعویض نکردید و فیلتر ها را تمیز نکردید
این مشکل بیشتر برای جاروبرقی هایی است که از کیسه ها ی دائمی استفاده می کنند هایپرنصب به شما پیشنهاد میکند که از پاکت های یکبار مصرف استفاده کنید تا موتور جاروبرقی دیرتر دچار مشکل شود و عمر جاروبرقی شما زیاد شود.

شما می توانید برای تعمیرات جاروبرقی خود در صورت پس زدن گرد و خاک با تکنسین ها و تعمیرکاران هایپرنصب تماس بگیرید.

تست موتور جاروبرقی

تست موتور جاروبرقی باید در کارگاه و توسط تکنسین جاروبرقی انجام شود ، تست موتور جاروبرقی در خانه قابل انجام نیست و خطراتی از جمله برق گرفتگی را دارد .
موتور جاروبرقی را در کارگاه به گیره نگهدارنده وصل می کنیم ، سپس توسط برق 110 ولت به برق وصل می کنیم و تست می کنیم .کارنکردن موتور جاروبرقی ممکن است در اثر تمام یا کوتاه شدن زغال جاروبرقی ، قطعی در سیم پیچ و خرابی کلکتور باشد.

سنسور حرارتی جاروبرقی و مشکلات خرابی آن

اگر جاروبرقی شما در هنگام کار ناگهان خاموش شد علت آن ممکن است به دلیل خرابی سنسور حرارتی باشد و این مشکل برای جارو برقی پیش آمده باشد . سنسور حرارتی برای این تعبیه شده که جلو کار کردن جاروبرقی وقتی که حرارت بالا میرود را بگیرد و آن را خاموش کند معمولا سنسور حرارتی در کارگاه تعویض می شود و مشکل شما بر طرف می شود.

بردجاروبرقی تعویض برد

تعمیر برد توسط تعمیرگاه جاروبرقی

مدار جاروبرقی یا برد الکترونیکی جاروبرقی به کاربر کمک میکند راحت تر از قدرت ، ظرفیت و امکانات جاروبرقی استفاده نماید . مدار جاروبرقی یا برد الکترونیکی جاروبرقی ممکن است بر اثر نوسان برق ، اتصال کوتاه بر روی برد ، سوختن یکی از قطعات آسیب ببیند .برد جاروبرقی در بیشتر مواقع امکان تعمیر را دارد وخیلی کم پیش می آید بردی تعویض کنیم .
مدار جاروبرقی توسط مهندس الکترونیک در کارگاه تعمیرگاه جاروبرقی هایپرنصب تعمیر می کنیم .

4 پاسخ

  1. ججاروبرقی ما خراب شده است و نیاز به خدمات تعمیرات جاروبرقی هایپرنصب داریم باید جاروبرقی و بیاریم خدمتتون؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373