لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه،شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه ، شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

هایپر نصب

تعمیر لباسشویی

جهت تعمیر لباسشویی با تکنسین های ما در هایپرنصب تماس بگیرید

تعمیر لباسشویی فارغ از برند ماشین لباسشویی و وزن لباسشویی هر لباسشویی پس از گذشت زمان و استفاده متناوب از آن دچار مشکلاتی خواهد شد که شما برای رفع آن نیاز به تعمیر لباسشویی  و یا تعویض قطعات لباسشویی را دارید پس در هنگامی که مشکلاتی در لباسشویی خود مشاهده می کنید برای کم کردن هزینه ها به جای اینکه خودتان شروع به تعمیر کنید با کارشناسان حرفه ای تماس بگیرید و از آن ها بخواهید تا مشکل را برای شما بررسی کرده و مشکل را برطرف نمایند زیرا تعمیر لباسشویی مخصوصا لباسشویی هایی که در سال های اخیر در بازار عرضه شده اند فقط باید توسط تکنسین حرفه ای انجام شود یکسری از مواردی که در هنگام خرابی لباسشویی با آن مواجه می شوید را برای شما اینجا قرار داده ایم و روش های رفع مشکل را می توانید مطالعه بفرمایید .

تعمیر لباسشویی مشکلات متداول ماشین لباسشویی

• ماشین لباسشویی که روشن نمی شود
• ماشین لباسشویی که نمی چرخد
• ماشین پر از آب نمی شود
• واشر تخلیه نمی کند
• نشتی آب در ماشین لباسشویی
• ماشین لباسشویی پر سر و صدا کار می کند
• واشر در حال لرزش یا تکان خوردن است
• ماشین لباسشویی چرخه شستن را تمام نمی کند
• درب ماشین لباسشویی قفل شده

تعمیر لباسشویی آب لباسشویی تخلیه نمی شود

یکی از رایج ترین مشکلات در تعمیرات لباسشویی خالی نشدن آب لباسشویی می باشد.قبل از هر اقدامی ابتدا شلنگ و لوله تخلیه آب را چک کنید اگر دچار گرفتگی و خمیدگی است گرفتگی را برطرف کنید اگر مشکل از شلنگ و لوله تخلیه آب نبود علت ماندن آب در ماشین لباسشویی، آسیب‌دیدگی المان‌های مربوط به تخلیه مانند پمپ دستگاه می باشد . عموما انواع پمپ ماشین لباسشویی بعد از گذشت ۱۰ سال نیاز به تعویض دارند. پمپ ماشین لباسشویی یکی از اصلی ترین قطعات است که فقط یک تکنسین حرفه ای می‌تواند ایرادات آن را پیدا و رفع کند.برای تعمیر ماشین لباسشویی خود با تکنسین های حرفه ای هایپرنصب تماس بگیرید. ایرادات مرتبط با پمپ و تخلیه آب در سری‌های جدید ماشین لباسشویی با استفاده از یک کد خطا روی صفحه نمایش‌گر نشان داده می‌شود؛ برای مثال ارور F18 که در صدر لیست درخواست تعمیر لباسشویی بوش قرار دارد، با پمپ دستگاه در ارتباط است. همچنین با مشاهده ارور E20 در لباسشویی آاگ، ارور OE در لباسشویی ال جی و ارور F11 در لباسشویی آریستون به وجود مشکل در عملکرد پمپ پی خواهید برد. البته زمانی که آب ماشین لباسشویی تخلیه نمی‌شود.

جهت تعمیر لباسشویی با تکنسین های ما در هایپرنصب تماس بگیرید

تعمیر ماندن پودر لباسشویی در مخزن

تعمیر لباسشویی و باقی ماندن پودر در مخزن

اگر آب وارد ماشین لباسشویی نشد و پودر یا مایع لباسشویی داخل مخزن باقی ماند اولین کاری که برای تعمیر لباسشویی می کنید این است که درب لباسشویی را چک می کنید که محکم قفل شده باشد درصورتی‌که در قفل شود، مشکل از آب‌گیری نیست و ایراد کار را باید در المان‌های شروع به کار، عناصر امنیتی و عملکرد بردها جست‌وجو کنید؛ اگر مشکل از این موارد نبود، به احتمال فراوان، مشکل از شیر برقی می باشد. شیربرقی یکی از قطعات اصلی لباسشویی می باشد که شامل یک فنر، یک میله استوانه‌ای، یک مخزن پلاستیکی و دیافراگ‌های لرزه‌ای می باشد.
شیر برقی لباسشویی در مدل‌ها و برندهای مختلف متفاوت است برای مثال در لباسشویی ال جی و سامسونگ شیر برقی‌های دوقلو به کار رفته و در لباسشویی‌های AEG از قطعات سه‌قلو و کیت‌دار می باشد. البته در نسل جدید لباسشویی‌ها شیر برقی جای خود را به آکواستپ داده است. ایرادات مربوط به اختلال عملکرد شیر برقی یا آکواستپ‌ها فقط باید توسط تکنسین های هایپرنصب که تخصص کافی و لازم را دارند بررسی و تعمیر شوند.

تعمیر لباسشویی و روشن نشدن ماشین لباسشویی

اگر ماشین لباسشویی شما روشن نشدبرای تعمیرلباسشویی  ابتدا پریز برق را بررسی کنید سپس سیم لباسشویی را بررسی نمایید اگر مشکل از سیم و پریز نبود ایتدا اتصالات داخلی ماشین لباسشویی را بررسی نمایید اگر همه موارد اوکی بود و مشکلی نداشت روشن نشدن ماشین لباسشویی به علت سوختن برد اصلی می باشد.برداصلی لباسشویی به منزله مغز ماشین لباسشویی می باشد و اختلال در برد اصلی لباسشویی باعث بروز مشکلات متعددی برای دستگاه می شود.البته در برخی موارد هم ممکن است بردماشین لباسشویی سالم باشد و مشکل اصلی از نمایشگر باشد و نمایشگر ماشین لباسشویی سوخته باشد.

تعمیر لباسشویی و سیاهی لاستیک ماشین لباسشویی

یکی دیگر از موارد در خرابی لباسشویی سیاه شدن لاستیک لباسشویی می باشد که این مورد باعث ایجاد بوی بد در آشپزخانه می شود برای جلوگیری از بروز این مشکل به موارد زیر توجه کنید
۱-بعد از هر بار کار کردن با لباسشویی درب آن را به مدت یک ساعت باز بگذارید
۲-سطح لاستیک را با یک دستمال نرم خشک کنید
برای جلوگیری از انتشار سیاهی لاستیک هر دو ماه یکبار آن را با پودر مخصوص جرم گیری کنید و اگر لاستیک به مقدار زیاد سیاه شده باشد آن را به طور کامل تعویض نمایید.

تعمیر لباسشویی و صدای بالای ماشین لباسشویی

در تعمیر لباسشویی برای بررسی علت صدا دادن لباسشویی باید دقت کنید که چه زمان لباسشویی صدا می دهد و این صدا از کجا می آید برای مثال، اگر آبکش دستگاه کار نمی‌کند، اما صدای بدی به گوشتان می‌رسد، مشکل را باید در پمپ لباسشویی جست‌وجو کنیم. و اگر صدا همراه با لرزش در زمان خشک کردن لباس‌ها باشد مشکل از قسمت کمک‌ فنرها می باشد.و احتمالا کمک‌فنرها، بلبرینگ یا قسمت‌های داخلی موتور نیاز به تعمیر یا تعویض دارد.
برای پیدا کردن ایراد دستگاه می‌توانید تسمه لباسشویی را بردارید، دیگ و موتور را به‌صورت مجزا با دست بچرخانید و صدای هر قسمت را چک نمایید.یا اگر تخصص کافی در این زمینه را ندارید با کارشناسان ما در هایپر نصب تماس بگیرید و در اولین زمان ممکن در محل حاضر می شوند و مشکل را بر طرف می نمایند. 

جهت تعمیر لباسشویی با تکنسین های ما در هایپرنصب تماس بگیرید

تعمیر لرزش لباسشویی

تعمیر لباسشویی و لرزش ماشین لباسشویی

در تعمیر لباسشویی یکی از رایج ترین مشکلات در ماشین لباسشویی داشتن لرزش در هنگام کار با لباسشویی می باشد .برای رفع این مشکل حتما باید لباسشویی خود را تراز نمایید برای این کار نیاز به آچار مخصوص ریگلاژ و تراز می باشد.ابتدا دو پایه جلو دستگاه را بالا یا پایین بیاورید تا ماشین لباسشویی لق نخورد و خودتان آن را تراز نمایید. اگر لباسشویی در جای خود محکم قرار دارد و مشکلی در تراز لباسشویی نیست اما شما باز هم متوجه لرزش بیش از حد آن می‌شوید، احتمالا کمک‌ فنر لباسشویی نیاز به تعویض دارد. کمک‌فنر یک قطعه فلزی با طول بین ۱۲ تا ۲۵ سانتی‌متر است که به قسمت تحتانی دیگ لباسشویی وصل می باشد.علاوه‌ بر وجود ایراد در کمک‌فنر، در مواردی نیز به‌دلیل گرفتگی فیلترهای داخلی ماشین لباسشویی باشد. دراین‌صورت، فیلتر تخلیه باید تمیز و سرویس شود. 

تعمیر لباسشویی و نشتی آب دستگاه

در تعمیر لباسشویی ماشین لباسشویی به دلایل مختلفی امکان دارد که دچار نشتی آب بشود. آسیب دیدگی به شیلنگ ورودی یا خروجی آب، خرطومی جاپودری به دیگ لباسشویی، خرطومی دیگ فیلتر، خرطومی دیگ به تخلیه و همچنین دیگ لباسشویی از جمله این دلایل باعث نشتی آب می باشد.
در لباسشویی‌های جدید، نشتی آب نیز یک کد خطا یا ارور را به خود اختصاص داده است؛ مثلا ارور F23 در بوش و ارور EFO در آاگ. باتوجه‌به تنوع عوامل منجر به نشتی آب ماشین لباسشویی باید برای رفع مشکل نشتی آب با تکنسین حرفه ای تماس بگیرید.

تعمیرقفل درب لباسشویی

جهت تعمیر لباسشویی با تکنسین های ما در هایپرنصب تماس بگیرید

تعمیر لباسشویی و شکستگی در ماشین لباسشویی و باز نشدن در 

اگر در هنگام کار لباسشویی اقدام به باز کردن درب لباسشویی نمایید به این علت که هنگام کار لباسشویی درب آن توسط سنسور امنیتی قفل می شود و شما نمی توانید درب را باز کنید و این کار سبب شکستگی درب لباسشویی خواهد شد در چنین مواردی فقط یک تکنسین می تواند مشکل شما را برطرف کند زیرا تعویض قفل درب لباسشویی نیاز به وسایلی دارد که یک تکنسین لباسشویی ان ها را دارد. جهت حل این مشکل می توانید با کارشناسان ما در هایپر نصب تماس بگیرید .

6 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373