لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه،شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه ، شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

هایپر نصب

سرویس پکیج دیواری

جهت سرویس پکیج دیواری با سرویس کاران هایپرنصب تماس بگیرید

سرویس پکیج دیواری در  هایپرنصب برای سرویس پکیج دیواری دو گزینه داریم یک سرویس پکیج دیواری کامل در این سرویس همه قطعات را بررسی می کنیم تا اگر مشکلی داشته باشند برطرف کنیم .و یک سرویس دوره ای داریم که یک بار قبل از فصل سرما و یک بار پس از پایان فصل سرما انجام می دهیم .قطعات را بررسی میکنیم و مشکل آن ها را بر طرف می کنیم.
سرویس پکیج دیواری:
• رسوب زدایی
برای رسوب زدایی پکیج دیواری از رسوب گیرهای پلی فسفات استفاده میکنیم. همچنین در زمان رسوب زدایی باید تهویه مناسبی داشته باشیم. در صورتی که رسوب زدایی به موقع انجام نشود، دستگاه با مشکلات مختلفی از جمله کاهش فشار آب و گرم نشدن آب مصرفی مواجه می شود که می تواند آسیب های زیادی پکیج دیواری وارد می کند و طول عمر آن را کاهش می دهد.

• کنترل فشار آب
سرویس کاران هایپرنصب در هنگام سرویس کردن پکیج دیواری ، فشار آب را هم کنترل می کند، زیرا اگر فشار آبی که به دستگاه وارد می شود زیاد یا کم باشد، می تواند به قطعات داخلی پکیج صدمه بزند و دستگاه را از کار می اندازد.
• کنترل عملکرد دو مدار گرمایشی و بهداشتی
• سرویس کاران هایپرنصب در هنگام سرویس پکیج دیواری عملکرد دو مدار گرمایشی وبهداشتی را بررسی و کنترل میکنند تا به خوبی کار کنند.
• آزادسازی محور پمپ سیرکولاسیون
محور پمپ سیرکولاسیون را کنترل می کنیم و اگر این پمپ گرفتگی داشته باشد آن را رفع می کنیم؛ چرا که وجود ایراد در این پمپ باعث می شود پمپاژ آب به درستی انجام نشود و در نتیجه آب به محل مورد نظر نرسد یا فشار آن کم شود..

جهت سرویس پکیج دیواری با سرویس کاران هایپرنصب تماس بگیرید

تنظیم فشارپکیج دیواری

• تنظیم شیرگاز
بررسی شیر گاز پکیج دیواری و تنظیم مجدد پیچ و مهره های آن کاری تخصصی است که اگر به تعمیرکار پکیج سپرده نشود می تواند فشار گاز را دچار مشکل نماید. به علاوه اگر در زمان سرویس این بخش از پکیج یک صافی مناسب بر روی شیر گاز قرار دهیم ، عمر این شیر را افزایش می دهد..
• تنظیم حرارت
به کمک کلیدهای حد تنظیم و شیر ترموستاتیک روی رادیاتور شوفاژ می توان حرارت مورد نیاز محیط را تنظیم و تامین کنید تا خیلی گرم یا خیلی سرد نباشد.
• بررسی عملکرد دودکش یا فن پکیج
اگرپکیج دیواری فن دارد باید حتماً آن را بررسی کنید. ولی اگر پکیج بدون فن دارید لازم است که با چک کردن مسیرهای دودکش از عدم گرفتگی آن ها اطمینان حاصل نمایید. پس باید یک جسم کوچک را به داخل دودکش پرتاب کنیم اگر این جسم از دودکش رد شد، یعنی مسیر آن باز می باشد .توجه کنید که دودکش ها نباید پیچ و خم زیادی داشته باشند و برای هر دستگاه هم باید از یک دودکش جداگانه استفاده نمایید. پس از آنجایی که استفاده از دودکش نامناسب خطر گاز گرفتگی و مرگ خاموش را در پی دارد، باید حتماً به کمک یک متخصص از سلامت دودکش، درز نداشتن اتصالات آن و باز بودن دریچه های اکسیژن مطمئن شوید.
• هواگیری پکیج و رادیاتور
از مزایای هواگیری می توان موارد زیر نام برد
هواگیری پکیج و رادیاتور باعث بهبود راندمان گرمایشی دستگاه و بلوک های رادیاتور
کاهش خطر نشت کردن آب
کم شدن سر و صدا
کاهش آسیب های احتمالی به دستگاه
استفاده بهینه از گاز و کاهش هزینه های آن
بهترین زمان برای هواگیری بعد از داغ شدن رادیاتورها می باشد.

جهت سرویس پکیج دیواری با سرویس کاران هایپرنصب تماس بگیرید

نکات مهم قبل از سرویس پکیج دیواری


قبل از شروع سرویس انواع پکیج دیواری باید موارد زیر را انجام دهید:
1- ابتدا باید برق پکیج را قطع کنید زیرا در حین انجام سرویس دستگاه امکان برق گرفتگی می باشد.
2- در ادامه باید گاز این سیستم گرم کننده چند کاره را قطع کنید تا گاز در هنگام باز کردن قطعات به بیرون نشت نکند.
3- حتماً باید آب داخل پکیج را تخلیه نمایید تا فشار آب داخل دستگاه به صفر برسد. برای این کار کافی است که شیر آب داغ ظرفشویی یا حمام و … را به همراه شیر پرکن باز کنید تا فشار آب مدار اولیه صفر شود.

رسوب گیری پکیج دیواری

چه زمانی باید سرویس پکیج انجام شود؟


سرویس پکیج دیواری را باید هر چند ماه یکبار انجام دهید تا راندمان کاری بالاتر برود و استفاده مداوم از پکیج دیواری منجر به خرابی و از کارافتادگی دستگاه نشود .در پکیج دیواری های نو و تاره خریداری شده توصیه می کنیم که هر شش ماه یکبار سرویس پکیج دیواری انجام شود.و توجه داشته باشید که حتما قبل از شروع فصل سرما پکیج دیواری خود را سرویس نمایید .
اما از آنجایی که سرویس پکیج شامل عملیات رسوب زدایی، تست عملکرد قطعات و … است، باید این کار را توسط سرویس کاران حرفه ای انجام دهید .شما می توانید با شماره های موجود در بالای صفحه با سرویس کاران هایپرنصب در تماس باشید و سرویس پکیج دیواری منزل خود را به ما بسپارید.

جهت سرویس پکیج دیواری با سرویس کاران هایپرنصب تماس بگیرید

سرویس پکیج دیواری

مراحل سرویس پکیج


اگر می خواهید سلامتی و طول عمر پکیج خود را افزایش دهید، باید سرویس دوره ای و سالیانه آن را حتما انجام دهید.
1- بعد از قطع گاز، برق و آب دستگاه، باید پوسته پکیج را باز نمایید و مخزن آب و لوله هایی که آب از آن ها رد می شود بررسی کنید تا مطمئن شوید که آیا به رسوب زدایی احتیاج دارند یا خیر؟ در اکثر مواقع به رسوب زدایی پکیج نیاز دارید، پس باید قسمتی که آب برای گرم شدن از آن جا عبور می کند را از پکیج بیرون بیاورید و اسید را از ورودی آب دستگاه به درون آن بریزید و اجازه دهید که به مدت کوتاهی داخل آن بماند. بعد باید آن را از قسمت خروجی به بیرونبریزید تا رسوب ها هم خارج بشوند. در آخر هم نیاز است که آن را به خوبی با آب و مواد شوینده شستشو دهید.
2- با توجه به این که منبع انبساط یکی از مهم ترین بخش های پکیج دیواری می باشد ، اگر باد آن به اندازه کافی نباشد دستگاه زودتر از موعد خراب می شودو طول عمر آن کم می شود . پس برای این که بتوانید فشار باد این منبع را چک نمایید باید یک گیج را روی والف منبع انبساط پکیجدیواری خود قرار دهید و درجه باد را بررسی نمایید. این درجه باید بین 7/0 الی 1 بار باشد. ضمناً فراموش نکنید که زمانی باید فشار باد منبع را اندازه بگیرید که هیچ آبی داخل مدار نباشد؛ چرا که در غیر این صورت فشاری که نشان داده می شود، فشار آب داخل مدار می باشد.
3- مرحله سوم سرویس پکیج دیواری باید به سراغ تمیز کردن مبدل اصلی یا اولیه پکیج دیواری برویم و پیچ های محفظه احتراق را باز نماییم تا فین های آن را مشاهده نماییم. بعدا باید روی برنر را با روزنامه بپوشانیم و مبدل اصلی را به کمک فرچه پاک نماییم. نباید در هر بار سرویس پکیج، مبدل ها را اسیدشویی کنیم، چون اسیدشویی پکیج باعث کاهش طول عمر آن می شود و لایه های مبدل که از جنس مس است را می خورد و ممکن است آن را سوراخ نماید.
4- در گام بعدی باید برد اصلی پکیج دیواری را بررسی کنیم تا گرد و خاک نداشته باشد، زیرا این گرد و خاک ها می تواند باعث بروز اختلال در عملکرد پکیج دیواری شما بشود. برای تمیز کردن این خاک ها می توان از سشوار استفاده کرد.این کار را با حساسیت تمام انجام دهید چون برد پکیج دیواری بسیار حساس است و ممکن است آسیب جدی ببیند.
۵- دودکش پکیج دیواری را بررسی میکنیم تا مطمئن شویم که مسیر آن مسدود نیست، زیرا انسداد مسیر دودکش باعث برگشت CO2 به محیط و مرگ خاموش شود. از روی پشت بام یک سنگ کوچک را داخل دودکش می اندازیم. در صورتی که صدای برخورد این سنگ با پکیج را شنیده شد، یعنی مسیر باز می باشد، در غیر این صورت مسیر بسته شده و باید آن را باز نماییم.
۶- یکی دیگر از مهم ترین مراحل سرویس پکیج دیواری، تمیز کردن مشعل پکیج می باشد. برای انجام این کار کافی است که از یک دمنده یا جارو برقی استفاده کنیم تا اگر گرد و خاک یا آشغالی سوراخ های آن را مسدود کرده است باز کنیم. معمولاً همین کارکافیست و اگر میخواهید که سرویس کاملی انجام نمایید، می توانید در زمانی که دستگاه خاموش می باشد، یک اسپری خشک ناهید را با شدت داخل محفظه احتراق اسپری کنید و صبر کنید تا کاملاً خشک بشود.
۷- برای این که از تمیز بودن فن دستگاه مطمئن شویم، چند راه داریم. یکی این که فن را به طور کامل باز نماییم و آن را با آب بشوییم. ولی اگر زمان کافی برای این کار نداشته باشیم، می توانیم با استفاده از یک اسپری WD-40 منطقه فن را به طور کامل پاک نماییم. چون این اسپری چرب می باشد، اگر آن را داخل بلبرینگ ها و شافت فن هم تزریق کنیم، آن ها روان تر می شوند.
چنانچه فن سیستم گرمایشی پکیج به روغن کاری نیاز دارد، کافی است که از روغن یاتاقان کولر یا روغن چرخ خیاطی استفاده کنیم. این روغن را باید در بلبرینگ ها بریزیم و همزمان پره فن را بچرخانیم تا به خوبی چرب شوند. در ادامه هم می توانید با استفاده از اسپری، داخل لوله ونتوری را تمیز کنیم.

سرویس پمپ پکیج دیواری

8- قسمت بعدی که در سرویس پکیج دیواری باید بررسی شود پمپ دستگاه می باشد . بنابراین ابتدا پمپ را به وسیله آچار آلن باز میکنیم و پره های روتور آن را تمیز می کنیم. بعدا برای روان کار کردن این قطعه، کمی مایع ظرفشویی در داخل شافت می ریزیم و روتور را می چرخانیم. بعد هم واشر پمپ را در جای خود قرار می دهیم و پیچ های پمپ را به شکل ضربدری محکم میبندیم.
9- برای تمیز کردن جرقه زن باید چندین بار سمباده را روی الکترود و جرقه زن می کشیم و بعد آن را با یک دستمال مرطوب پاک می کنیم. :
* از سالم بودن چینی دور الکترود یون و جرقه زن مطمئن شویم.
* فاصله ای که باید بین سر جرقه زن و برنر وجود داشته باشد را به درستی تنظیم میکنیم.
* از این که الکترود یون و جرقه زن به کابل خود وصل شده اند و به جایی از بدنه متصل نیستند،اطمینان حاصل میکنیم..
10- اکنون باید شیر پرکن دستگاه را باز کنیم و صبر کنیم فشار داخل مدار به 1 الی 5/1 بار برسد. حال همه اتصالات را بررسی می کنیم تا جایی نشتی وجود نداشته باشد.
11- حالا شیر گاز را باز می کنیم و به کمک مخلوط آب، مایع ظرفشویی و یک ابر، همه اتصالات گاز را بررسی می کنیم تا هیچ نشتی وجود نداشته باشد.
12- در آخر باید دستگاه را روشن نماییم. پس پکیج را به برق می زنیم و آن را روی حداکثر گرمای شوفاژ قرار می دهیم.
13- هواگیری پکیج به عنوان یکی از مهم ترین های بخش های سرویس پکیج دیواری باید آب ورودی را باز نماییم و اجازه بدهیم که به شوفاژها راه پیدا کنند. بعد از این که این آب از همه شوفاژها رد شد باید دریچه خروجی آخرین شوفاژ را باز نماییم و مقداری از آب را تخلیه کنیم و بعد از مدتی که هوای پکیج خارج شد باید دریچه خروجی آن را ببندیم. البته برای این که این آب محیط اطراف را خیس نکند، باید وقتی هوای پکیج تخلیه شد، دریچه خروجی را ببندیم.

3 پاسخ

  1. پیکج دیواری ما خراب شده و در روزای برفی گروه هایپر نصب
    اومدن و خیلی سریع پیکج دیواری مارو سرویس کردن و یخ
    نزدیم مرسی از هایپر نصب و گروه خوبتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373