لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه،شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه ، شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

نصب کولرگازی در کرج

نصب کولرگازی درکرج هایپرنصب

نصب کولرگازی در کرج

0
(0)

مقدمه

برای نصب کولرگازی در کرج باید به نکات و موارد بسیاری توجه کنیم که ما در این مقاله به آن می پردازیم .کولرگازی و اسپلیت یکی از محبوب ترین سیستم های سرمایشی در شرایط آب و هوایی مختلف به ویژه شرجی می باشد. مصرف بالای انرژی معمولا یکی از دغدغه ها در نصب کولرگازی بوده است. رعایت اصول و نکات مهم در نصب کولرگازی به ما کمک میکند تا بتوانیم مصرف انرژی را حداقل نماییم . در ادامه به ارائه مهمترین نکته ها در نصب انواع کولرگازی ها و اسپلیت های سامسونگ و اجنرال و دیگر برندها در داخل منزل، بالکن و بیرون از ساختمان  می پردازیم.

نصب کولرگازی در کرج

کولرگازی چگونه دستگاهی می باشد:

کولر های گازی از دو قطعه ی جدا از هم تشکیل می شوند که یکی از آن ها به عنوان پنل داخلی و دیگری به عنوان پنل بیرونی است.هر کدام از این قسمت ها جای نصب مخصوص به خود را دارد. پنل داخلی قطعه ای است مستطیلی شکل که در داخل خانه قرار می گیرد و ورود هوا به خانه از طریق این پنل انجام می شود . در هنگام روشن بودن دستگاه، پنل هوا را به محیط منتقل می کند و به صورت مداوم درجه ی دمای منزل  را بررسی می کند تا در هر زمان که مناسب دید، میزان درجه ی را کم، زیاد و یا خاموش نماید.

نکات نصب کولرگازی در کرج

نکات مهم در رابطه با نصب کولر گازی در کرج

۱-اگر ورودی یا خروجی هوای کولر گازی شما مسدود شود ،هوای خروجی به داخل دستگاه اسپلیت شما برمیگردد و یا هوای کافی به کولرگازی شما نخواهد رسید و بنابراین به کمپرسور آسیب جدی خواهد رسید و بازدهی دستگاه به  شدت کم می شود پس توجه داشته باشید که باید بهترین مکان را برای نصب کولر گازی خود انتخاب کنید .

۲-بنابراین از قراردادن کولرگازی در حفاظ های بسته جداخودداری نمایید چون هوای خروجی کولر گازی مجددا به داخل دستگاه برمی گرددو کمپرسور را دچار مشکل می کند و موجب کاهش بازدهی آن می شود.

۳- اگر می خواهید دو کولرگازی در منزل خود نصب کنید باید آن هارا پهلو به پهلو و یا پشت به پشت نصب کنید.پس هرگز دو کولرگازی را روبروی یکدیگر قرار ندهید چون هوای گرم خارج شده از یکی از آنها دچار افت عملکرد دستگاه خواهد شد.

۴-در هنگام نصب کولرگازی در کرج  توجه داشته باشید که سرعت باد نبایدکمتر از ۷ متر بر ثانیه باشد اگر دیدید که فن بیرونی دستگاه کولرگازی شما از کار افتاده باید سیستم را کاملا چک کنید زیرا احتمال آسیب دیدنش وجود دارد.

۵-در هنگام نصب کولرگازی در کرج از نصب کولرگازی در مکانی که امکان نشستن برف وجود دارد جدا خودداری نمایید و اگر کولرگازی خود را در پارکینگ نصب نموده اید مطمئن شوید که اتومبیلی جلوی آن پارک نکند و جلوی راه هوا را نگیردو کولرگازی خود را در محلی که همواره سایه داشته باشد نصب نمایید تا با این کار مصرف انرژی و برق را کم کنید یا می توانید از سایه بان برای کولرگازی خود استفاده نمایید و مواظب باشید با نصب سایبان جلوی رفت و آمد هوا را نگیرید.

۶-در هنگام نصب کولرگازی در کرج اگر کولر گازی خود را به دیوار نصب نموده اید حتما مسیر لوله آن را بررسی کنید تا مطمئن شوید که این مسیر باز باشد و حتما توجه داشته باشید که هنگام نصبکولرگازی در کرج کولرگازی را تراز نصب نمایید زیرا اگر کولرگازی شما تراز نباشد آب از آن چکه خواهد کرد و به هیچ وجه برای دو دستگاه از یک لوله درین مشترک استفاده نکنید.

۷-در نصب کولرگازی درکرج همیشه کولرگازی را در مکان هایی که قابل دسترسی باشد مانند بالای پشت بام و یا در تراس محل نصب نمایید تا دسترسی راحتتر داشته باشد.

۸-هرگز کولرگازی خود را در اطراف مولده های حرارتی و دودکش قرار ندهید چون بااین کار دستگاه کولرگازی دچار مشکل در عملکردش می شود

۹-درهنگام نصب کولرگازی در کرج باید طوری نصب کنیم که فاصله مناسبی از سطح زمین داشته باشد در غیر این صورت هوا به خوبیو مناسب توزیع نخواهد شد.

۱۰-در هنگام نصب کولر گازی و پایان کار اگر دما آن را به درستی تنظیم نکنید موجب استهلاک زودرس کولرگازی شما خواهد شد. 

۱۱-توجه داشته باشید که در کارگاه های صنعتی که هوا در آن دارای دود و گرد و غبار و ذرات ریز می باشد نباید کولرگازی نصب نمایید چون این ذرات گرد وغبار باعث مسدود شدن فیلترو کویل اواپراتور می شوند و در نهایت به دستگاه آسیب جدی خواهد رسید .

۱۲-نکته بسیار مهم در کولرگازی ها این است که لرزش و صداهای شدید روی میکروپروسسورهای کولرگازی تاثیرات منفی میگذارد پس دستگاه کولرگازیرا نزدیک به دستگاه تراش که لرزش و صداهای شدید دارد قرارندهید.

۱۳-در هنگام نصب کولرگازی در کرج توجه کنید که گردو غبار و ذرات ریز وارد لوله های مبرد نشود.

۱۴-بیش از حد استاندارد لوله کشی نکنید چون باعث کاهش کارکرد کولرگازی خواهد شد و باعث گردش نامناسب روغن و معیوب شدن کمپرسور می شود.

۱۵-حتما باید لوله های کولرگازی را بررسی کنید تا دچار نشتی نشود.

۱۶-در هنگام نصب کولرگازی در کرج حتما توجه کنید که در لوله کشی میزان خم کاری بسیار کم باشد و مسیری را انتخاب کنید که خم کاری کمتری نیاز داشته باشیدو برای خم کاری حتما از لوله خم کن استفاده نمایید تا با زاویه مناسبی خم شود.

۱۷-در هنگام نصب کولرگازی به آب بندی لوله کشی درین دقت نمایید.

نصب کولرگازی حرفهای درکرج

۱۸-در هنگام نصب کولرگازی در کرج به هیچ وجه نباید آب وارد لوله های مبرد بشودچون یا لوله مبین مسدود می شود ویا کمپرسور آسیب می بیند.

۱۹-توجه داشته باشید که سروته کردن کپسول گاز در زمان شارژمبرد موجب ورود مایع به کمپرسور می شود و در نهایت آسیب های بسیار شدید و جدی به این قطعه وارد خواهد شد.

۲۰-همکاران گرامی و عزیزانی که اقدام به تمیز کردن داخل لوله سیکب با اکسیژن میکنید جدا از این کار اجتناب نمایید چون با وارد شدن اکسیژن به محفظه ی کمپرسور و مخلوط شدن آن با روغن آتش سوزی رخ می دهد

۲۱-در صورتی که درپوش لوله های کولرگازی خود  را باز کردید، دراولین زمان ممکن آنها را به کولر گازی متصل کنید. با این کار از وارد شدن رطوبت و هوا به داخل لوله ها جلوگیری می کنید.

۲۲-همیشه هوای گرم سبک تر است به همین علت به سمت بالا می رود و هر چه که پنل به سقف نزدیک تر باشد، در معرض هوای گرم قرار می گیرد و همین دلیل میزان کارایی پنل را کاهش می دهد، پس تا جایی که ممکن است در هنگام نصب کولرگازی پنل دیواری را از سقف خانه فاصله بدهید و فاصله استاندارد را رعایت نمایید.

۲۳- پنل کولرگازی خود را در کنار و یا روبروی درب ورودی و پنجره نگذارید. در این حالت راندمان دستگاه کولرگازی کاهش می کند.زیرا  هوای سرد تولید شده به وسیله ی پنل به هوای گرم برخورد می کند و آن نتیجه ای را که میخواهید را دریافت نخواهید کرد.

۲۴-در هنگام نصب کولرگازی در کرج باید توجه کنید که پنل خارجی به هیچ وجه نباید نزدیک به تابلو برق باشد چرا در صورت کوچکترین اتصالی ضرر های جبران ناپذیری را خواهد داشت.

 

هزینه نصب کولر گازی

هزینه نصب کولر گازی

برای نصب کولر گازی در کرج شما می توانید با تکنسین های ما تماس بگیرید و به صورت تلفنی محدوده قیمت  را با توجه به متراژ لوله مسی مورد نظر که شما می توانید برای منزل یا محل کار خود می خواهید استفاده نمایید، قیمت کاملی را دریافت کنید.ما برای نصب کولر گازی در منزل و محل کار در تابستان ۱۴۰۲ هزینه 755000 تومان را قرار داده ایم که با توجه به محل قرار گیری و جوشکاری های مورد نظر همچنین استفاده از لوله مسی و اجرت جوشکاری و خدماتی که اضافه بر نصب استاندارد کولر گازی می باشد به این مبلغ اضافه خواهد شد. پس توجه داشته باشید ما نمی توانیم در اینجا مبلغ مشخصی را برای نصب کولر گازی کرج به شما اعلام نماییم و قیمت پایه را اعلام می نماییم.

شماره تلفن نصاب کولر گازی 

شماره تلفن نصاب کولر گازی 

برای تعمیر کولر گازی و نصب کولر گازی می توانید به تکنسین های حرفه ای ما در هایپر نصب اعتماد کنید و بهترین انتخاب شما نصاب کولر گازی هایپر نصب می باشد. مادر هایپر نصب جمعی از تکنسین های حرفه ای کولرگازی را داریم که همگی از آزمون فنی حرفه ای با نمرات بالا قبول شده اند و اینجا در هایپر نصب تمام مدارک مورد تایید را از مدیریت هایپر نصب دریافت نموده اند. پس برای شماره تلفن نصاب کولر گازی فقط با شماره های هایپر نصب که در بالا و پایین سایت قرار دارد تماس بگیرید.تعمیر کولر گازی را با ما تجربه کنید و مشتری همیشگی تعمیرات لوازم خانگی ما شوید.

نصاب کولر گازی تهران 

نصاب کولر گازی تهران 

ما در هایپر نصب همانطور که در کرج تکنسین های حرفه ای را برای حضور در منزل و یا محل کار شما آموزش داده ایم،در تهران نیز نیروهای تکنسین حرفه ای در تمامی مناطق تهران را داریم .شما تنها با یک تماس با شماره ها ی بالا و پایین سایت می توانید با تکنسین های ما در ارتباط باشید و هم از کارشناسی تلفنی آنها استفاده نمایید و همچنین با رزرو وقت از تخفیف ده درصدی هایپر نصب برای مشتریانی که وقت حضور تکنسین را رزرو می کنند و در صف تعمیرات قرار می گیرند در نظر داریم.شما فقط با یک تماس زمان حضور تکنسین های نصاب کولر گازی تهران را فیکس نمایید.

 

نصب کولر گازی اجنرال در کرج

نصب کولر گازی اجنرال در کرج

کولر گازی اجنرال یکی از معروف ترین برندهای موجود در بازار ایران می باشد .ما در هایپر نصب آماده نصب هر برند از کولر گازی می باشیم. با توجه به تعداد بالای نصب کولرهای اجنرال تجربه نصب کولر گازی های اجنرال در هایپر نصب بسیار بالا است .پس با اطمینان کامل از بهترین نصب کولر گازی در هایپر نصب با شماره های ما در قسمت بالا و پایین سایت تماس بگیرید .بهترین تکنسین های ما در هایپر نصب منتظر تماس شما برای نصب کولر گازی اجنرال در کرج می باشیم.تکنسین های حرفه ای هایپر نصب انواع برندهای کولرگازی را در محل منزل و یا محل کار شما نصب خواهند نمود.

تعرفه نصب کولر گازی هایسنس

تعرفه نصب کولر گازی هایسنس

همانطور که توضیح دادیم در قسمت هزینه نصب کولرگازی هیچ تفاوتی ندارد که برند کولر گازی شما چه برندی باشد.فقط در قسمت ظرفیت کولرگازی ها برای خرید لوله مسی م یتوانیم تغییری در قیمت را در نظر بگیریم.پس همانطور که در بالا توضیح دادم قیمت پایه نصب کولر گازی از 755000 تاریخ تابستان ۱۴۰۲ می باشد و،با توجه به ابزار هایی که هنگام نصب به کولر گازی اضافه خواهد شد ،به مبلغ نصب کولر گازی اضافه می شود،بنابراین شما می توانید با رزرو وقت در کاهش هزینه های خود برای نصب کولر گازی اقدام نمایید ،زیرا ما در هایپر نصب برای مشتریانی که زمان حضور تکنسین ها را از قبل رزرو می نمایند ،تخفیف ۱۰ درصدی در نظر گرفته ایم.

هزینه نصب کولر گازی جنرال گلد

هزینه نصب کولر گازی جنرال گلد

همانطور که توضیح دادیم در قسمت هزینه نصب کولرگازی هیچ تفاوتی ندارد که برند کولر گازی شما چه برندی باشد.فقط در قسمت ظرفیت کولرگازی ها برای خرید لوله مسی م یتوانیم تغییری در قیمت را در نظر بگیریم.پس همانطور که در بالا توضیح دادم قیمت پایه نصب کولر گازی از 755000 تاریخ تابستان ۱۴۰۲ می باشد و،با توجه به ابزار هایی که هنگام نصب به کولر گازی اضافه خواهد شد ،به مبلغ نصب کولر گازی اضافه می شود،بنابراین شما می توانید با رزرو وقت در کاهش هزینه های خود برای نصب کولر گازی اقدام نمایید ،زیرا ما در هایپر نصب برای مشتریانی که زمان حضور تکنسین ها را از قبل رزرو می نمایند ،تخفیف ۱۰ درصدی در نظر گرفته ایم.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373