لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه،شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه ، شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

سرویس کولرگازی در کرج

سرویس کولرگازی در کرج

سرویس کولرگازی در کرج

0
(0)

سرویس کولر گازی در کرج
سرویس کولر گازی قبل از استفاده کردن سالانه
کولر گازی مانند دیگر وسایل منزل احتیاج به سرویس دارد، به همین دلیل است که با نزدیک شدن فصل گرما نسبت به سرویس این سیستم‌ها باید اقدام کنید تا دچار مشکل و خرابی نشوند، برای سرویس کردن کولر گازی، اگر سیستم شما همچنان از خدمات پس از فروش رایگان برخوردار می‌باشد، می‌توانید از آن استفاده کرده و در غیر این صورت شما می‌توانید با کمک گرفتن از یک متخصص در این زمینه نسبت به سرویس دستگاه خود اقدام نمایید. برای سرویس کردن دستگاه‌ها در منزل نکاتی باید رعایت شود که در ادامه با هم این نکات را مرور می‌کنیم
رادیاتور یا کویل‌های کولر گازی وظیفه خنک کردن و تهویه هوا را برعهده دارند، به همین دلیل است که یکی از مهم‌ترین قسمت‌ها در سرویس نمودن شستن و تمیز کردن کویل‌ها می‌باشد به همراه استفاده کردن خدمات شرکت‌ها، می‌توانید با رعایت کردن نکات کوچک و ساده نیز خود به سرویس کولر گازی اسپیلت داخل منزل اقدام کنید.
اولین گام برای این کار ایمنی رعایت شود به‌ دلیل این که خطر جان شما را تهدید ننماید، باید در ابتدا برق کولر گازی خود را قطع نمایید.
گام دوم که رعایت کردن آن واجب می‌باشد، باز کردن قاب جلویی پنل بوده که شما باید این قاب را باز نمایید و فیلترها را در آورید و با استفاده از فشار آب و مواد شوینده تمیز شسته تا گرد و خاک و غبار از روی آن برداشته شود مواظب باشید که آب در برد و قسمت های برقی نفوذ نکند که باعث آسیب به کولر گازی میشود. اگر به صورت حرفه ای نمی توانید سرویس را انجام دهید میتوانید با گروه هایپر نصب در کرج تماس بگیرید و با تکنسین سرویس کولر گاز در کرج صحبت نمایید، یا با اعزام تکنسین در محل سرویس کولر گازی در کرج را انجام دهند.
گام سوم شستن پشت کویل می‌باشد؛ تمیز کردن کویل‌های کولر گازی بسیار مهم بوده شما می‌توانید یک ساعت قبل از تمیز کردن این دستگاه‌ها از یک مایع پاک کننده استفاده نمایید، این مایع را روی کویل‌ها بپاشید تا کف کند و پس از یک ساعت بشویید تا چربی‌ها که به میزان زیاد خیس خورده باشد، و با کمک یک مسواک یا برس نرم و گرد و خاک از روی آن بردارید. در موقع برس کشیدن مواظب باشید پره های کویل را له نکنید ،یا فشار زیاد باعث سوراخ شدن و خرابی کویل ها میشود.
چرا سرویس کولر گازی مهم است؟
شما چه برندی از کولر‌های گازی را خریداری کرده اید؟
محل زندگی شما در چه منطقه ای از تهران و کرج است؟
اینکه در تهران هستید یا کرج اصلاً مهم نیست، کولر گازی شما چه مدلی است، باز این مهم نیست چرا که هایپر نصب را در کنار خود دارید.
نیروهای مجرب و متخصص هایپر نصب تمام دوره‌های لازم برای نصب، تعمیر و سرویس کولرهای گازی را گذرانده اند.
تمام برندهایی که تحت پوشش این شرکت می‌باشند در ادامه این مقاله به شما معرفی می‌شود.
ما قصد داریم در این مقاله به نحوه سرویس کولرهای گازی در کرج ، تهران وتمامی ‌برند‌ها را شرح دهیم
1. سامسونگ
2. ال جی
3. جنرال
4. اجنرال
5. مدیا
6. توشیبا و….
تیم هایپر نصب سرویس انواع کولر گازی در کرج را انجام میدهد پس با خیالی راحت میتوانید با ما تماس گرفته که هم از مشاوره رایگان استفاده کنید و هم میتوانید درخواست سرویس کولر گازی در کرج را بنمایید.
در این مقاله به اهمیت و شرایطی که باید کولر گازی سرویس شود می پردازیم که در صورت عدم سرویس به موقع با توجه به شرایط محیطی و جغرافیایی و کاربری محل باعث میشود کولر گازی شما نیاز به تعمیر پیدا کند.در صورت عدم توانایی سرویس کولر گازی با تیم هایپر نصب مستقر در کرج تماس بگیرید.
سرویس کولر گازی در کرج
1.زمان مناسب برای سرویس کولر گازی
2. شرایط لزوم سرویس کولر گازی
3.آیا خودم میتوانم کوار گازی را سرویس کنم؟
4. مدت زمان انجام سرویس کولر گازی
5. هزینه سرویس کولر گازی

زمان مناسب برای سرویس کولر گازی
کولر گازی با توجه به شرایط محیطی ،کاربری،جغرافیایی نیاز به سرویس دارد:
به طور مکانی که کاربری پلیس +10 دارد و در یک شهر گرمسیری می باشد باتوجه به تعداد کامپیوتر ها،کارمندان،تعداد حدودی ارباب رجوع در یک روز و عوامل دیگر نیاز به سرویس کولر گازی می باشد در صورتی که توانایی سرویس کولر گازی را ندارید با تیم هایپر نصب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
سرویس کولر گازی در کرج برای یک خانه حداقل سالی یکبار باتوجه به شرایط محیط لازم و ضروری می باشد ،سرویس کولر گازی دوره ای شما را از هزینه های سنگین تعمیرات جلوگیری کنید.

شرایط لزوم سرویس کولر گازی
1.یونیت داخل (پنل )آبریزی دارد.
2.یونیت داخل (پنل) آب را به بیرون پرت میکند.
3.سرما خروجی بسیار کم است.
4.پنل داخلی صدای قرقر میدهد.
5.صدای هوا از داخل پنل شیده میشود
6.کولر گازی 15 دقیقه سرما میدهد نیم ساعت سرما از دست می دهد.
7.دستگاه اصلا سرما ندارد.
8.در طول روز سرما دستگاه قطع میشود.
9.کولر گازی کار میکند سرما دارد ولی محیط را خنک نمیکند.
10.موارد دیگر….

.

سرویس کولرگازی هایپرنصب

آیا خودم میتوانم کوار گازی را سرویس کنم؟
باتوجه به مقالات کاربردی به زبان ساده و شیوا برا افراد مبتدی قرار داده با مطالعه این مقاله به راحتی میتواند فیلترها را شستشو دهد و موارد ساده را تا حدی انجام دهد.اما این نکته را در نظر داشته باشید که یه تکنسین حرفه ای هنگام سرویس کولر گازی تنها به شستشو فیلترها نمی پردازد .یک تکنسین تمامی گزینه ها را از قبیل تست شارز گاز،تست خازن،جریان مصرفی و خیلی گزینه های دیگر را بررسی میکند و یونیت خارجی را شستشو میدهد.که شاید تعویض یه قطعه ای که نشانه های خرابی دارد مانند خازن مانع صدمه به کمپرسور و هزینه های فراوان میشود.شما مردم عزیز برای راحتی خیال میتوانید با مشاوره رایگان و حرفه ای با تیم هایپر نصب تماس گرفته و سرویس کولر گازی خود را با اعتماد کامل به ما بسپارید.
در مقالات بعدی از فیلم های کوتاه و مفید استفاده میکنیم تا مورد قبول شما عزیزان باشد.
مدت زمان انجام سرویس کولر گازی
خدمات سرویس کولر گازی شامل کارهای مختلفی مانند شستشوی رادیاتور و تعویض فیلتر و غیره می باشد و بستگی به این دارد که کولر گازی شما نیاز به چه نوع سرویسی داشته باشد. کولر گازی شما نیاز به این داشته باشد که گاز کولر تعویض شود معمولاً زمان بیشتری برای سرویس کولر گازی طول میکشد و شما باید در حدود ۵۰ دقیقه تا یک ساعت برای سرویس کولر گازی زمان در نظر بگیرید. اگر کولر گازی شما نیاز به تعویض گاز کولر نداشته باشد در این صورت زمان سرویس کولر گازی کمتر خواهد شد و سرویس کولر گازی در زمان ۳۰ دقیقه می‌تواند به اتمام برسد.
نکته حائز اهمیت در تعیین زمان مورد نیاز برای سرویس انواع کولر تخصص سرویس کار کولر گازی است. در صورتی که از نمایندگی سرویس کولر گازی برای سرویس محصول خود کمک گرفته باشید قطعا افراد حرفه ای را برای سرویس اعزام خواهند کرد. در این صورت علاوه بر آن که سرویس در زمان کمتری انجام میشود ، هزینه کمتری نیز پرداخت خواهید کرد.پس بهتر است برای این کار حتما هایپر نصب تماس گرفته که نمایندگی سرویس کولر گازی در کرج است کمک بگیرید.

سرویس کولرگازی حرفه ای

هزینه سرویس کولر گازی در کرج
هزینه سرویس کولر گازی عوامل مختلفی بستگی دارد مانند برند کولر گازی مدل کولر گازی و مشکلی که برای کولر گازی ایجاد شده است و شما می توانید برای اطلاع از هزینه سرویس کولر گازی در محل با ما تماس بگیرید تا هزینه دقیق سرویس کولر گازی در منطقه شما را به اطلاع تان برسانیم.
باید به این نکته توجه کرد که شما برای هزینه سرویس کولر گازی فقط دستمزد را در نظر نگیرید زیرا ممکن است قطعات مختلفی که به صورت جداگانه برای سرویس کولرگازی استفاده می‌شود نیز در قیمت سرویس کولر گازی موثر باشد.

منبع: energy.gov

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

یک پاسخ

  1. سلام من،تونستم فیلترها،رو شستشو بدم و اطلاعات،خوبی بود تشکر
    میکنم از هایپر نصب بابت،مطلب خوبی ک کذاشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373