لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه،شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

لوگو هایپر نصب سفید

09393255444

گوهردشت،عظیمیه ، شاهین ویلا

09393255666

محمدشهر،مشکین دشت،فردیس

09363313732

تمامی مناطق تهران

09052294959

تمامی مناطق کرج

سرویس کولرگازی در تهران

سرویس کولرگازی در تهران

سرویس کولرگازی در تهران

0
(0)

سرویس کولر گازی در تهران
تیم هایپر نصب برای سرویس کولر گازی در تهران آماده خدمت رسانی به تهرانی های عزیز
مشگلات زیر با سرویس کولر گازی بر طرف میشود عبارت اند از:
1.کثیف بودن اواپراتور (یونیت داخلی) و کندانسور (یونیت بیرونی)
2.عدم سرما کولر گازی یا سرما دهی کم
3.سرو صدای کولر گازی
4.آبریزی یونیت داخلی
5.روشن نشدن کولر گازی
6.موارد دیگر
سرویس کولر گازی شامل چه مواردی میشود:
در سرویس کوار گازی دو تیکه(اسپیلت) باید پنل داخلی و پنل بیرونی سرویس میشود و سرویسکار باید موارد زیر را انجام دهد:
سرویس پنل داخلی:
شستشو کویل و شستشو فیلترها:
با شستشو کویل ها و برطرف کردن چربی و مواد چسپنده در کویل باعث میشود که پنل داخلی برای تهویه هوا عملکرد بهتری داشته باشد.مورد بعدی شستشو فیلترها که در بعضی موارد با شستن فیلترها مشکل کولر گازی برطرف میشود اما اگر عمر فیلترها تموم شده باید آنها را تعویض کرد .
درصورتی که نتوانستید کولر خود را سرویس کنید میتوانید با تیم هایپر نصب سرویس کولر گازی در تهران تماس حاص نموده و سرویسکار مجرب به محل اعزام میشود و از مشاوره رایگان استفاده کنید.
سرو صدای پنل داخلی:
درصورتی که صدا از پنل داخلی شنیده بشه باید فن بلور از گرد و خاک و چربی پاک شده برای این منظور فن بلور را جدا کرده و با مواد پاک کننده و برس آن را تمیز نموه ببندید که این امر باعث گردش هوا و سرعت بیشتر فن بلور میشود
آبریزی یونیت داخلی:
یکی از مواردی که در سرویس کولر گازی انجم میشود رفع مشگل آبریزی یونیت داخلی است برای رفع مشگل آبریزی باید ناودانی و سینی آب را تمیز کرده و هر مسدودی که در مسیر خروجی آب است رفع میکند.یکی دیگر از مواردی که باعث آبریزی یونیت داخلی میشود تراز نبودن یونیت داخلی است که در موقع نصب اگر تکنسین کولر گاز ب درستی تراز نکند باعث آبریزی کولر میشود.در صورتی که تجربه کافی برای تراز کردن ندارید به یونیت داخلی دست نزنید که موجب تا شدگی لوله ها و صدمات زیاد به کولر گازی نشوید .برای مشاوره رایگان میتوانید با پشتیبانی تیم هایپر نصب تماس گرفته تا شما را راهنمایی کنند و در صورت نیاز سرویسکار کولر گازی در تهران را برای شما اعزام کنند.
سرویس یونیت بیرونی کندانسور:
بررسی وجود نشتی گاز در یونیت بیرونی :
در هنگام سرویس کولر گازی باید مسیر اتصالات لوله مسی کندانسور برای نشت گاز مبرد چک شود.جدا از کمبود گاز کولر در کیفیت عملکرد دستگاه ،تنفس این گاز تاثیر منفی برای سلامتی انسان دارد .
کنترل و بررسی گاز کولر گازی:
پس از بررسی و تست نشتی باید میزان گاز کولر گازی توسط سرویسکار کولر گازی چک شود .که در صورت کم یا زیاد بودن مبرد تاثیر منفی بر عملکرد کولر گازی دارد.
فشار گاز مبرد در بعضی کولر گازی که نوع گاز مبرد آن r22 است بین 50تا 60 psi است.اگر فشار بیشتر باشد باید آن را تنظیم کرد و در صورت کم بودن آن را شارژ کرده .
فشار گاز در بعضی کولر گازی ها که نوع گاز مبرد آن r410 است بین 110تا 120 psi است که در صورت زیاد بودن دی شارژ انجام میشود و اگر فشار گاز کم بود باید کل گاز تخلیه شود و دوباره با ترازو با توجه به قدرت کولر گازی شارژ با ترازو انجام می دهیم که این نوع شارژ دقیق ترین شارژ می باشد.
شما عزیزان میتوانید از مشاوره رایگان تیم هایپر نصب استفاده نموده و در صورت نیاز تکنسین مجرب برای شما عزیزان به محل اعزام میشود. سرویس کولر گازی در تهران
شستشو فین های یونیت بیرونی کندانسور:
برای بالا بردن عملکرد کولر گازی باید فین ها تمیز کرده ،موقع شستشو فین ها مواظب باشید که به فین ها آسیب نزنید که با عملکرد رابطه مستقیم دارد.
نظافت جعبه ترمینال کولر گازی:
بعد از اتمام سرویس یونیت بیرونی جعبه ترمینال را چک کرده تا از هرگونه چربی یا گرد و خاکی که باعث اتصالی شود تمیز کرد.
اگر کولر گازی شما به سرویس نیاز دارد میتوانید با تیم هایپر نصب مشاوره رایگان بهره مند شوید .یا سرویس کولر گازی در تهران برا شما به محل اعزام شود.
مواردی که مشتریان برای رفع آن با ما تماس گرفته:
چرا اسپلیت خنک نمی‌کند و باد گرم دارد؟
عوامل زیادی در خنک نکردن و باد گرم کولر گازی و اسپلیت دخیل است. از مهم‌ترین آنها می‌توان به نشت گاز فریون، یخ زدن کویل اواپراتور، کثیفی کندانسور و خرابی موتور کولر گازی اشاره کرد. از چهار مورد گفته شده، سه مورد اول را می‌توان با سرویس کردن کولر گازی بر طرف کرد. ولی برای خرابی موتور حتما باید علت توسط تعمیرکار فنی تشخیص و تعمیرات کولرگازی انجام شود.
چرا از کولر گازی بوی بدی به مشام می‌رسد؟
اگر در لوله‌های اسپلیت گرفتگی وجود دارد یا سینی از آب پر شده است، آب دچار بازگشت شده و باعث ایجاد بوی بد می‌شود. برگشت آب، دیوارها و سقف را خراب می‌کند و باعث رشد کپک و قارچ در محیط خواهد شد. با سرویس دوره‌ای کولرگازی، می‌توانید از بروز این مشکل جلوگیری کنید.

سرویس کولرگازی در تهران

چرا باد کولر گازی پرتاب کمی دارد؟
یکی از اصلی‌ترین دلایل کم بودن باد کولرگازی، کثیف شدن فیلتر کولر گازی است. کثیفی فیلتر با گرد و غبار مانع از پرتاب پر قدرت باد می‌شود. این کثیفی مانع از عبور هوا شده و تنها راه حل آن تمیز کردن به موقع فیلترها است. تمیز کردن فیلتر کولر گازی بخشی از سرویس کولرگازی است.
نشت آب از کولر گازی در هنگام خاموشی
وقتی گاز مبرد کولر گازی کم باشد، پنل و لوله‌های فین دچار یخ‌زدگی می‌شود. در زمان خاموشی کولر گازی، این یخ‌ها آب شده و از پنل کولر گازی نشت می‌کند. با سرویس دوره‌ای کولر گازی می‌توانید از نشت گاز یا کمبود گاز مطلع شوید و جلوی این مشکل را بگیرید.
عمل نکردن قابلیت گرمایش اسپلیت
یکی از مواردی که روی عملکرد گرمایشی اسپلیت تاثیر بسزایی دارد، سرویس کردن اسپلیت است. بهترین کار این است که قبل از استفاده کولر گازی در فصل زمستان، از یک سرویسکار کولر گازی برای سرویس کردن آن کمک بگیرید.
چطور می‌توان از خدمات سرویس کولر گازی در محل هایپر نصب استفاده کرد؟
برای پیدا کردن شماره تلفن تعمیرکار کولرگازی نیاز نیست به خودتان سختی بدهید، کافیست سفارش خدمت سرویس کولر گازی در محل هایپر نصب را از طریق سایت یا موبایل ثبت کنید. بعد از ثبت درخواست، می‌توانید زمان مراجعه سرویسکار کولر گازی را تعیین کنید تا در زمان مورد نظر تعمیرکار به محل شما اعزام شود.
چرا باید تعمیر و سرویس کولرگازی را به هایپرنصب سپرد؟
شفافیت در اعلام هزینه‌ها
اعزام تعمیرکار متخصص در کمتر از چند ساعت
استفاده از لوازم و قطعات با کیفیت
گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر و سرویس کولر گازی
پشتیبانی مشتریان هایپر نصب
و در نهایت کاهش هزینه‌ها و صرفه جویی در زمان

سرویس کولرگازی درهایپرنصب

هایپر نصب سرویس کولر گازی و اسپلیت را برای چه برندهایی انجام می‌دهد؟

سرویس کولر گازی و اسپلیت اجنرال

سرویس کولر اسپلیت گری

سرویس کولر گازی و اسپلیت جنرال

سرویس کولر گازی ال جی

سرویس کولر گازی سامسونگ

سرویس کولر گازی تراست

سرویس کولر گازی و اسپلیت کن

سرویس کولر گازی و اسپلیت پاناسونیک

سرویس کولر گازی و اسپلیت ایران رادیاتور

سرویس کولر گازی و اسپلیت هیتاچی

سرویس کولر گازی و اسپلیت گرین
سرویس کولر گازی در طول سال با توجه به نوع کاربرد و محل جغرافیایی و عوامل دیگر باید سرویس شود سرویس کولر گازی باعث میشود تا از هزینه های دیگر در امان بمانید برای این مهم میتوانید با تیم ما تماس گرفته تا سرویس کولر گازی در تهران بهره مند شود.

منبع:www.energy.gov

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 0 / 5. Vote count: 0

No votes so far! Be the first to rate this post.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (1) in /home/hypernas/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373